Skip to main content
Beantwoord

De stekker van mijn Budget Energie modem is kapot: waar kan ik een nieuwe bestellen?

• September 15, 2025
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Corina Kokkelink
Nieuwkomer

De stekker van mijn modem is kapot, er is een pootje in het stopcontact blijven zitten. Ik heb jullie modem via Budget Energie maar zij geven aan geen nieuwe stekker te kunnen toesturen. Kunnen jullie me helpen? Of me vertellen waar ik een nieuwe stekker of opzetstuk kan bestellen?

Beste antwoord door Corina Kokkelink

Bedankt voor de tips! Ik had via de chat een poging gedaan en dat liep uit op een teleurstelling… grrr.

Maar ik heb de klantenservice nu gebeld en ze sturen me een nieuwe adapter, zonder problemen! 🙂

5 reacties

• September 15, 2025

Nee. Je moet echt bij Budget Energie zijn. Die moeten jou gewoon een nieuwe toesturen. Dat zouden ze gewoon gratis moeten doen. Als ze geen adapter apart op kunnen sturen, dan een compleet nieuw/ander modem. 

Sowieso heeft KPN volgens mij geen adapters met zo'n los opzetstuk. Ik vraag me af of je die niet al ergens anders vandaan hebt.

Als je contractvrij vrij bent: stap gewoon over naar KPN. Als je de welkomskorting pakt ben je het eerste jaar sowieso goedkoper uit.

JanD
Superuser
  • September 15, 2025

Beste ​@Corina Kokkelink wat Marlon92 ook schrijft, je bent klant bij Budget en daar kun je je klacht indienen en zij moeten zorgen voor een andere stekker of andere combi modem/stekker.

Je moet gewoon melden dat je modem geen stroom meer krijgt en dus geen internet meer hebt.

Helemaal niet beginnen over een afgebroken stekker, want dan raakt de klantenservice in ‘error’ zoals dat tegenwoordig modern heet.😎

Succes.

P.S. laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

Corina Kokkelink
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Bedankt voor de tips! Ik had via de chat een poging gedaan en dat liep uit op een teleurstelling… grrr.

Maar ik heb de klantenservice nu gebeld en ze sturen me een nieuwe adapter, zonder problemen! 🙂

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Corina Kokkelink, welkom op onze community, ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Fijn dat het gelukt is met de klantenservice! Als je nog eens vragen over KPN hebt weet je ons te vinden!

JanD
Superuser
  • September 17, 2025

Je bedoelt de klantenservice van Budget toch ​@Corina Kokkelink ?

Â