Skip to main content

Beste Kpn,

door een update van jullie ( waar ik als klant niet van  op de hoogte ben gebracht) werkt mijn printer niet meer wireless.

Aangezien jullie dit probleem hebben gecreeerd ,verwacht ik van jullie dat het ook door jullie wordt opgelost. 

Wordt dit niet opgelost op korte termijn dan ben ik voornemens om al mijn diensten die ik van jullie betrek  op te zeggen.

Zelfs de helpdesk geeft toe dat er voor dit probleem geen duidelijk helpinstructie voorhanden is,

Gezien de vele klachten hierover ben ik niet de enige klant!!

dus los het op!

Chris Philipoom

Hallo ​@ChrisPhi welk merk en type modem hen je van KPN in bruikleen en wat is de firmware-versie???

Welk merk en type printer gebruik je? Deze kan in de regel, behalve draadloos ook via USB of een netwerkkabel werken als (tijdelijke tussen-) oplossing.

Hallo ​@ChrisPhi, is natuurlijk niet fijn als je de printer niet kunt gebruiken. Zou je iets meer toelichting kunnen geven over welk modem jij van KPN in gebruik hebt. Met die info kan de KPN community jou dan verder helpen. 

EXPERIABOX V10

EXPERIABOX V10

En wat is de firmwareversie ​@ChrisPhi ???

Het is goed mogelijk dat na de update van jouw modem de wifibeveiliging nu staat op WPA-3. Wij streven een hoger beveiligingsniveau na, maar het kan zijn dat oudere apparaten in je thuisnetwerk hier minder goed mee om kunnen gaan. In dat geval kun je deze waarde zelf aanpassen naar WPA 2-Personal.

Zie hiervoor het Kennisbank artikel: Wifi instellingen wijzigen

Reageer