Skip to main content

ik wil mijn modum opsturen naar KPN alleen ik heb nooit het pakketje ontvangen.

zouden jullie deze opnieuw kunnen sturen?

 

vriendelijke groet

 

Lorenzo van Esch

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welk pakketje wenst u te ontvangen? 


Mijn abonnement is afgelopen en ben overgestapt naar een andere provider, ik moet daarom de modem opsturen omdat ik deze gehuurd heb van KPN. 

Bij mijn abonnement kreeg ik een modem(Experia Box in bruikleen. Ook de tv-ontvanger huurde ik van KPN.


Hallo @retourdoos niet ontvangen 

Na afloop van een abonnement stuurt KPN normaal binnen 1-2 weken een retourdoos naar je toe. Soms gaat dat fout of duurt het langer. Je kan ook zelf een willekeurige doos gebruiken en de apparatuur daar in doen. Doe een briefje met jouw naam, adres en klantnummer in de doos.

Stuur deze doos (gratis) naar het volgende adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Geef de doos af bij een PostNL locatie en bewaar het verzendbewijs dat je krijgt.

bron: Terugsturen | KPN.com


Wat moet er verder worden ingeleverd bij de doos, moeten dit ook kabels en HDMI aansluitingen zijn die ik bij de modem heb gekregen


In ieder geval de apparatuur (modem en tv-ontvanger) met de voedingsadapters. Verdere kabels en afstandbediening hoeft niet.

Alleen de apparatuur terugsturen die je in bruikleen had. Zaken zoals WiFi-versterkers of DVS heb je gekocht/gekregen en zijn jouw eigendom.


Het glasvezelmodem + bijbehorende voedingsadapter laat u gewoon in de meterkast zitten. Indien u glasvezel heeft.

De Experiabox of KPN Box stuurt u dus terug. Samen met de tv-ontvangers.