Skip to main content

Hallo, ik heb juist andersom. Ik wil juist dat eco stand wel werkt. Tussen 6 en 8 uur moet de wifi uitgeschakelt worden. Dit ingesteld. En op het modem gaat wifi lampje uit. Eco lampje blauw aan (v10) maar wifi blijft gewoon aan. En tv via wifi gaat ook ongestoord door. Is mijn modem defect?

 

Ik had dit zo ingesteld vanwege mijn kleine zoon uit bed komt en youtube aanzet en tijd vergeet om zich klaar te maken voor school.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @DieDaDottie je hebt alleen de zaterdag en de zondag aangevinkt voor het tijdschema.

Wil je dat het tijdschema ook werkt van maandag t.e.m. vrijdag moet je die dagen ook even aanvinken.

Nog veel beter is je zoontje pas een apparaat in handen te geven als hij dat mag gebruiken en niet permanent tot zijn beschikking laten, dan leert hij meteen dat niet alles kan en mag wanneer het hem uitkomt.

Succes.

 


Sorry maar ik vraag hier niet om opvoedkundig advies!!!  Er wordt gevraagd hoe dat kan dat de WiFi wel werkt... diedadottie 


Hallo @DieDaDottie , kan jij op dat moment ook verbinding maken met de WiFi van de experia v10? Heeft jouw zoon misschien een andere internetverbinding gevonden (WiFi van de buren...🤔) ?


Sorry maar ik vraag hier niet om opvoedkundig advies!!!  Er wordt gevraagd hoe dat kan dat de WiFi wel werkt... diedadottie 

Daar heb ik dus ook antwoord op gegeven @DieDaDottie en excuses voor mijn opvoedkundig advies, beschouw dit s.v.p. als niet gelezen.

 


Hallo, @JanD tis je vergeven. 

 

Het modem werkt wel op de aangegeven momenten. Dus bij groen doet alles het. De tijden die ik rood heb gezet gaat modem wifi uit en eco lampje op blauw. Nu hebben wij dat nieuwe itv kastje en die zit ook via wifi. En oom al gaat hij dus in eco modus. Alles blijft het gewoon doen zonder verstoringen. Mijn zoon is gelukkig nog niet zo handig met technisch spul.. die komt dan altijd mijn vriend wakker maken als iets niet gaat zoals het moet😅🤣


Heb je toevallig WiFi punten? Of access points van een ander merk?


Nope geen andere WiFi punten o.i.d. 

 


Hallo @DieDaDottie nogmaals de vraag die ik eerder stelde:

henb je in dat kolommetje waar 24uur boven staat wèl alsnog maandag tot en met vrijdag aangevinkt, want dat mis ik in de schermafdruk.

Dat moet wel aangevinkt staan anders gaan jouw instellingen op die dagen niet werken.

 


Nope geen andere WiFi punten o.i.d. 

 

Dan wordt een verklaring lastig @DieDaDottie . Dat het lichtje WiFi van 6-8 uur uit gaat duidt erop dat de instelling werkt. Dan moet er toch een andere bron zijn voor het internet.

Dat vinkje heeft een andere betekenis @JanD . Als je dat aanvinkt wordt de hele dag (24 uur) groen. Zodra je één of meer ‘uurblokje(s)’ op rood klikt, gaat dat 24-uur vinkje vanzelf uit.


Dan wordt een verklaring lastig

Niet echt. Als ze gebruik van een mobiele telefoon maken zal deze op 4G overgaan als er geen wifi signaal gevonden wordt.


Dat klopt @PeterG , maar dat had ik in mijn eerste reactie ook al gevraagd.

….. Heeft jouw zoon misschien een andere internetverbinding gevonden….

 


Dat vinkje heeft een andere betekenis @JanD . Als je dat aanvinkt wordt de hele dag (24 uur) groen. Zodra je één of meer ‘uurblokje(s)’ op rood klikt, gaat dat 24-uur vinkje vanzelf uit.

Hallo @RBxx je hebt gelijk. Het ois al weer zo lang geleden dat ik de V10 had, maar het is logisch.

Hallo @DieDaDottie vergeet s.v.p. mijn aanvullende vraag ongeveer 3 uur geleden.