Skip to main content

Hallo,

 

1 van de uitgangen van mijn modem is defect.   Gebeld met het algemene nummer maar loop vast in deze babbelbox of moet kwartier in de wacht.  Dan maar opzeggen en dan word gemeld dat ik met een kwartier word terug gebeld wat nu een uur geleden is.

help ?
 

Als je 0800-0402 belt en inspreekt medewerker spreken zal hij nogmaals om de vraag vragen. Daarna nogmaals inspreken medewerker spreken en je krijgt iemand aan de lijn. Uiteindelijk krijg je een medewerker van de klantenservice te spreken.

 

Ook kan je dingen via dit forum regelen, weet alleen wel dat het forum geen chat is. De normale reactietijd van een moderator is tussen de 1 en 3 dagen. Als je zorgt dat je forumprofiel volledig ingevuld is kan een moderator je ook uitstekend helpen.


Tsja het is avond, vakantietijd en krapte op de arbeidsmarkt.  Morgen overdag gewoon nog een keer proberen.  Meestal gaat het dan veel sneller. 


Dank heren. 
ga morgen maar weer bellen.   

 


Hi @Strav, we hebben geen reactie meer van je gezien en ik zie ook geen gegevens in je profiel staan waarmee je mij aan het werk kan zetten. Ik hoop dat dit inhoudt dat een nieuwe poging om dit via onze telefonische klantenservice te regelen, wél is gelukt!


Hi maja,

Nee  heb wel een collega van verkoop gesproken maar die verwees me door naar storingsdienst. 
kon me geen nieuwe modem sturen maar een half jaar terug kon het wel maar toen was mijn contract afgelopen.  al hoewel dat afsturen moet nog gebeuren Ga wel weer bellen maar wacht even af totdat ik glasvezel heb.  Is aangelegd tot in mijn huis en heb de spullen maar als de monteur nog de kast voor de wijk aan het aanleggen is en aangeeft dat hij nog 2 weken nodig heeft, heeft dat nog geen zin. 
ik ga niet weg bij de KPN want als het werkt zijn jullie de beste. Je moet alleen geen storing of vragen hebben 🤨
 

 

  
 

 


Welk modem heeft u? En heeft u glasvezel?