Skip to main content

Hallo,

ik kan geen 0800 bellen, en volgens jullie online test is mijn Experia Box defect.

Kunnen jullie mij terugbellen? 
chatfunctie werkt niet, geen alternatief telefoonnummer of email waar ik jullie kan bereiken, laatste poging hier op het forum voordat ik mijn abonnement bij jullie opzeg.

 

groeten,

Sebas

 

Ohja en monteurservice werkt ook niet op een up to date iphone 8 

 


Je kan KPN gratis bellen vanaf iedere telefoon via 0800-0402, maar het kan helaas druk zijn op dit moment.

Hier vind je de verschillende contactmogelijkheden, daar vind je ook de chat.

https://www.kpn.com/service/contact-opnemen.htm

Houd er rekening mee dat ook de chat druk kan zijn.


Je zult toch het best even telefonisch contact met kpn moeten opnemen. Dan wordt je modem omgewisseld. Dat gaat sneller dan via een moderator van het forum.

Kan je 0800 niet bellen omdat je ook geen mobiel hebt? Bel dan even bij buren, vriend, kennis, familielid, etc. Het is een gratis nummer dus voor de kosten mogen ze het mijns inziens niet weigeren.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

N.B. de chat is tegenwoordig rete lastig te vinden inderdaad ondervind ik net.


Net via nummer 06 1200 1200 direct met de klantenservice gesproken.

Misschien handig dit te vermelden, je kunt niet met alle providers naar 0800 bellen.

 

 

Bedankt voor jullie snelle reacties in ieder geval!

 

groeten,

Sebas

 

 


Net via nummer 06 1200 1200 direct met de klantenservice gesproken.

Misschien handig dit te vermelden, je kunt niet met alle providers naar 0800 bellen.

 

 

Bedankt voor jullie snelle reacties in ieder geval!

 

groeten,

Sebas

 

 

Hallo @Sebas124 vanuit het buitenland niet, maar vanuit het buitenland wel altijd via +31612001200


je kunt niet met alle providers naar 0800 bellen.

Dan ben ik benieuwd welke dat is. Want dat mogen ze helemaal niet blokkeren (als je in Nederland bent)! @Sebas124 


telefooncel opzoeken kan ook nog wellicht 😆of de bieb, sociaalplein van de gemeente, hotels hebben vaak ook gastlijnen.  


Net via nummer 06 1200 1200 direct met de klantenservice gesproken.

Misschien handig dit te vermelden, je kunt niet met alle providers naar 0800 bellen.

 

Bijzonder 🤔 , geen 0800 ?? Bij welke provider is dat? Dan weet ik welke provider ik moet mijden.


telefooncel opzoeken kan ook nog wellicht 😆of de bieb, sociaalplein van de gemeente, hotels hebben vaak ook gastlijnen.  

Openbare telefooncellen bestaan niet meer in NL


Bedankt voor de tip wallace! Het is Lycamobile en waarschijnlijk meerdere prepaid providers.


Nieuwsgierig geworden ontdek ik net dat bv Simyo bellen naar 0800 en 0900 standaard blokkeert TENZIJ je het aan zet in je MijnSimyo. Bellen naar 0906 en 0909 kan daar helemaal niet.

@Sebas124 . Misschien kan je het bij Lyca ook '’even'’ aanzetten in je MijnLyca omgeving?

Als je bellen naar 0800 niet aan kan zetten zou ik daar snel wegwezen. Want GRATIS nummers moet je gewoon kunnen bellen, zeg!