Skip to main content
Antwoord

Experia Box V10 heeft nog steeds de in intermediate versie

• March 7, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Sinds oktober heb ik diverse keren een bericht ontvangen dat mijn EB een firmware update krijgt. Tot op vandaag is er niets veranderd en heb ik nog steeds de intermediate versie. Wanneer lossen jullie dit probleem nu eindelijk eens op?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Erwin-V, als je de aankondiging meerdere keren krijgt verwacht je natuurlijk ook dat het modem de update krijgt. Het kan soms voorkomen dat de updateserver het modem niet kan bereiken, waardoor de update niet uitgevoerd kan worden. Als dat het geval is helpt het vaak om het modem een reset te geven: 

Dat vergroot de kans voor de volgende keer dat de update geprobeerd gaat worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Hoi ​@Erwin-V, als je de aankondiging meerdere keren krijgt verwacht je natuurlijk ook dat het modem de update krijgt. Het kan soms voorkomen dat de updateserver het modem niet kan bereiken, waardoor de update niet uitgevoerd kan worden. Als dat het geval is helpt het vaak om het modem een reset te geven: 

Dat vergroot de kans voor de volgende keer dat de update geprobeerd gaat worden.