Skip to main content

Sinds een week of twee ondervind ik problemen met mij superwifi punten. Ik wilde daarom alles resetten en opnieuw aansluiten. Bij het pakken van mijn experia box merkte ik dat deze flink warm was en dat de zijkant met de lampjes een grote gele vlek heeft.

Ik denk dat deze dus flink warm is geworden. Ik heb de klantenservice gebeld, maar die wisten niets van deze melding..hebben wel een notitie gemaakt bij ons abonnement. 

Toch vertrouw ik het niet helemaal. Heeft iemand anders ook ditzelfde euvel? En kan het echt geen kwaad? 

Dank voor een reactie. 

Hoi @Martijn P. ,

Heb je misschien een ZXV10 H220N?

Daarvan is dat probleem bekend, je kan die via deze link omruilen.

 

Bij een '’echte'’ V10, kan een omruil via de klantenservice.Ik adviseer dit nogmaals te doen.

Mocht het dan ook niet lukken, kan je op een moderator wachten of naar een KPN winkel gaan.Neem in dat laatste geval je V10 + adapter mee.

 


Hoi @Martijn P. ,

Heb je misschien een ZXV10 H220N?

Daarvan is dat probleem bekend, je kan die via deze link omruilen.

 

Bij een '’echte'’ V10, kan een omruil via de klantenservice.Ik adviseer dit nogmaals te doen.

Mocht het dan ook niet lukken, kan je op een moderator wachten of naar een KPN winkel gaan.Neem in dat laatste geval je V10 + adapter mee.

 

Dank voor je snelle reactie. Ik heb een "echte" v10. Ik ga morgen nogmaals bellen. Dank voor het advies. Een moderator mag ook reageren 😉


Foto's van de verkleuring

Nee het is geen reflectie van de flitser op mijn telefoon. 


Dat is niet goed @Martijn P. , dit is al wel vaker voorgekomen.De V10 modems worden immers wat ouder.Ook de V8 en V9 vertonen dit soms.Met de V10a en Box 12 heb ik het nog niet gelezen.

 

Voor alle zekerheid zou je eventueel het modem vannacht uit kunnen zetten.


Per ongeluk op beantwoord geklikt. Geen idee hoe ik dat terug kan zetten. Dus ik maak een nieuwe aan voor een moderator om evt nog te reageren. 


“Beantwoord” kan je inderdaad niet ongedaan maken, maar een nieuw topic was niet nodig geweest. Moderators kijken mee en reageren waar nodig. Maar door de drukte en de vakantieperiode kan hun reactie zo'n 4 dagen duren. Zij zullen dan “beantwoord” wel uitzetten en beide topics samenvoegen. Bellen naar 0800-0402 blijft de snelste weg. Dat is hiervoor bereikbaar op werkdagen van 8 - 18 uur, zaterdags tot 17 uur.


Jaren terug was het de ZTE H220N die dit euvel ook al had en nu lijkt de ZTE H389A ook getroffen te zijn.

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren om hier verder maar te kijken.


Hallo @Martijn P., die gele verkleuring is zeker niet goed. Ik stel dan ook voor dat we de huidige verkleurde gaan vervangen voor een nieuw weer mooi wit exemplaar. Per sms en e-mail ontvang je alle info over de vervanging. 


@Jeroen_dB Heel hartelijk dank voor deze service. De SMS is binnen en we kunnen morgen al de nieuwe ophalen. Top!