Skip to main content

Mijn experiabox maakt een hoog piepend geluid. Precies tegelijk met dat de lampjes bovenop gaan branden. Vandaag kpn servicedesk aan de lijn gehad (1 uur) en die geven aan, als de buren er geen last van hebben en hij doet het nog, kunnen we niks voor u betekenen. U komt niet in aanmerking om hem te laten omruilen. Misschien kan u hem geluidsdicht ergens inbouwen!? Wat een service na 17 jaar een abonnement te hebben! Dit is nog mijn laatste hoop om dit op te lossen, anders wordt het toch overstappen. 

Een piepend modem is een defect modem en die moet gewoon omgewisseld worden. Ik zou zeker opnieuw bellen of eventueel met het modem langs een van de vele kpn winkels langs gaan. Dan kunnen ze hem daar in het stopcontact steken en horen dat hij defect is.


Hoi @Hanneke1981, welkom bij ons op het forum. Een piepend modem is niet fijn inderdaad! Gelukkig werkt de verbinding blijkbaar nog wel en heb je daar niet ook een probleem mee. Nog niet in ieder geval, de piep kan ook een voorteken zijn dat er iets mis aan het gaan is in het modem. 

Is het gelukt via de winkel zoals Ik_Hussel voorstelde? Als het nog niet gelukt is kunnen wij ook met je meekijken, dan horen we dat graag van je.


Hoi Jasper, 

Nee ben nog niet naar een winkel geweest. Ik werk gewoon fulltime, dus dat is lastig inplannen. Daarnaast vind ik dat ik met al mijn abonnementen bij kpn gewoon service mag verwachten. Ik hoor graag van jou een oplossing. 


Met de openingstijden van de winkel kan dat soms lastig vallen inderdaad @Hanneke1981. Als je jouw forumprofiel volledig invult en daarna hieronder een seintje geeft kan ik er een blik voor je op werpen.


Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld @Hanneke1981, ik had er geen seintje van gezien 🙂 Ik heb je daarmee een vervangend modem naar een servicepunt bij jou in de buurt gestuurd. In een privébericht heb ik de details van dit servicepunt gestuurd.


Vandaag de nieuwe experia box opgehaald en het probleem is verholpen. Bedankt dat het is opgelost. 


Graag gedaan @Hanneke1981! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.