Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds gisteren doet bij ons het internet en de televisie het niet meer. Op de experia box brandt het oranje lampje. Nu heb ik zowel de stekker uit de experia box gehaald, de stekker uit het televisie kastje, stekker uit het glasvezel kastje. Dit werkt helaas allemaal niet. Het lampje blijft oranje en ik blijf een melding krijgen dat de breedband verbinding het niet doet. Op de tv krijg ik de foutmelding van 840-845-846. De experia box zelf heb ik met de herstel knop geprobeerd. Dan gaat hij van oranje branden naar oranje knipperen. Zet ik hem daarna uit en weer aan na 30 sec brandt hij rood. Door de reset knop in te drukken, brandt hij weer oranje. Tot heden werkt er nog niks. Via de mijn kpn app de modem op afstand laten herstellen maar ook daardoor werkt het nog steeds niet. 
 

Kan iemand mij helpen?

Groetjes, Tamara 

Dit lijkt op een probleem tussen de centrale en het modem.  Bel hiervoor de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met u meekijken. 


@TamaravdRiet Welkom op het forum. Dat klinkt zoals Joep al aangeeft als een storing op de lijn zelf. Ik zie dat je de stappen die jezelf kon nemen al gezet hebt. Als de verbinding dan nog niet opkomt moeten we even verder kijken. Je kan dan natuurlijk altijd even bellen met 0800-0402, als je dan inspreekt dat je een storing ervaart dan krijg je een collega aan de lijn en die lopen dat dan meteen voor je na. 


Dank jullie wel. Ik heb gebeld en ze hebben het opgelost! Het werkt weer. ☺️


Kijk dat zijn mooie berichten! Fijn dat het weer werkt 🙂 . Ik wens je een fijne zondag en post gerust nog even een berichtje als wij je verder kunnen helpen!