Skip to main content

Onze Experia Box V10 speelt opeens elke dag om 3 minuten voor 0.00 uur  een kerstliedje (I wish you a merry christmas), wat is dit ? En hoe te stoppen? Gelukkig horen we het allebei. Dit is gebeurd nadat het modem een week heeft uitgestaan.

Hallo @Doornekamp33 , ik kan je geen privé-bericht sturen, dus even, off-topic, op deze wijze.

Ik weet wat je doormaakt, heb zelf in 2010 een open-hart-operatie gehad in Nieuwegein met 4 bypasses, ik was toen pas 59. Ik wens je alle sterkte van de wereld toe en doe vooral mee met het revalidatie-programma dat je aangeboden wordt, daar knap je lichamelijk en geestelijk zeer van op. :relaxed:


Dank je @JanD Ik heb het gehouden bij dotteren van 2 kransslagaders en het plaatsen van de nodige stents, maar tijd om bij te komen zal ik zeker nodig hebben.

Normaal loop ik effe een paar keer op een dag naar het centrum, nu was ik blijd dat ik 100 meter heb gered, vorige week was 5 meter nog geen optie, dus die revalidatie ga ik zeker aan mee doen over een aantal weken, geen twijfel mogelijk.

Maar daar weet je alles van, gelukkig ben ik optimist en ga ik niet bij de pakken neerzitten.🤪🤪🤪


Ook namens mij veel sterkte gewenst @Doornekamp33 !


@Doornekamp33 : Ik wens jou een heel voorspoedig herstel! 


Zet hem op @Doornekamp33 ! Maar doe het wel rustig aan… :thumbsup_tone3: