Skip to main content

opgelost

ik heb een Experia V10 (ZXHN H369A) maar deze heeft geen USB poort en Wifi knop aan de zijkant zitten zoals vermeld in alle handleidingen die ik kan vinden. Is er een aparte handleiding voor dit apparaat?  Gezien ik de wifi wil resetten is dat erg lastig zonder die knop

Wie weet wat te doen ?

bij voorbaat dank

Opgelost middels de fantastische feedback op dit forum, heel erg bedankt

Hallo ​@Mart van Pee 

In de Kennisbank staat een artikel over de v10. Daarin staat ook een afbeelding:

Je vindt de genoemde zaken op de lange (smalle) zijkanten.

Helaas zitten die er zoals vermeld bij mij niet op

experia v10

@Mart van Pee het is de bovenkant zoals je hebt staan en aan de achterkant 

De v10 heeft meer zijkanten.
De aansluitingen zitten aan de andere kant en de knoppen aan de bovenzijde.

Gevonden , Mea Culpa, ze spraken over de zijkant en ik had inderdaad de bovenkant voor zijkant aangezien, omdat ie in een houder recht opstaat hier.

heel erg bedankt voor jullie feedback

mvg Mart

Het is een kwestie van hoe je het bekijkt. Je kan de v10 ook aan de beugel ophangen, dan wordt de bovenkant opeens een zijkant 😉 en vice versa.

Graag gedaan verder.

Welkom op de community ​@Mart van Pee. Gelukkig heeft jou V10 die knoppen wel, ik was al benieuwd wat voor mysterieus modem je had gekregen als ze er niet waren geweest. Is het verder allemaal gelukt met het modem?

Welkom op de community ​@Mart van Pee. Gelukkig heeft jou V10 die knoppen wel, ik was al benieuwd wat voor mysterieus modem je had gekregen als ze er niet waren geweest. Is het verder allemaal gelukt met het modem?

ja het is helemaal gelukt, was at verwarrend hij staat in een raar hoekje op de meterkast hier dus kon er amper bij, en omdat ie op de zijknat stond vond ik de knoppen niet , lol

bedankt 

fijn weekend

Mart

Reageer