Is mijn Experia Box v8 misschien stuk?
Sinds zaterdag 6 augustus verbreekt het modem op allerlei momenten de verbinding. Wanneer ik bij het modem aankom staat alleen het eerste lampje aan en gaan de andere flikkeren om een nieuwe verbinding op te bouwen. Dat duurt zo'n twee minuten. Soms is er geen verbinding meer terwijl alle lampjes normaal aan staan behalve dan dat die van internet rood is. In dat geval haal ik de stekker uit het stopcontact en wacht een tijdje om vervolgens het modem weer opnieuw te laten starten.
Normaal gebruik ik een netwerkkabel. Om uit te sluiten dat het misschien aan de kabel ligt heb ik ook een tijd gewerkt met Wi-Fi zonder enige mogelijk storende kabel erin. Maar ook dan wordt de verbinding spontaan opnieuw gestart.
Mijn situatie lijkt op https://forum.kpn.com/internet-9/modem-v8-start-steeds-opnieuw-op-523646, alleen heb ik niet gezien dat het apparaat spontaan helemaal opnieuw start. Maar dat komt misschien doordat het modem alweer gestart is voordat ik bij het apparaat aankom om te zien wat er aan de hand is.
Firmware Version:02.00.143W4
Ik zie alleen een security log, waar slechts informatie in staat vanaf de laatste reboot (zopas). Twee regels vallen op:
08/11/2022Â 18:59:02 TR069:Inform Fail!!(Invalid URL or ACS unreachable)
08/11/2022Â 18:59:02 TR069:Remove host hengelo0.cust.kpn.net dns record.
Â