Skip to main content
Beantwoord

Experia box v8 vervangen

  • 14 December 2021
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Tijdje geleden was mijn internet/wifi beetje traag, dus ik had de experia box v8 gereset. Op jullie site stond dat dat het probleem meestal zou verhelpen. Nu is mijn internet nog trager geworden en ook staat er steeds dat mn internet slecht beveiligd is met WPA. Ik las ook op jullie site dat onze modem eigenlijk al heel erg verouderd is, dus hierbij de vraag of deze kan worden vervangen met een nieuwe experia box.

Hallo @Problemen met experia box V8 ,

Ja,Dat kan via de wifi manager.Dan moet je wel via de wifi van de v8 zelf verbonden zijn en 60m2 en 1 verdieping aanvinken.

Succes!


Hoi @Problemen met experia box V8. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @martijn197108 al het advies heeft gegeven om onze wifi manager te doorlopen. Heb je dit al gedaan? Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst was. 


Er stond dat mijn modem verouderd was en dat ik een nieuwe opgestuurd krijg. Dus hopelijk is het opgelost met een nieuwe modem.


Ik hoop het @Problemen met experia box V8 !Laat je het even weten?


@Problemen met experia box V8 Is het probleem verholpen met een nieuwe Experia Box?


Ja het probleem is verholpen!


Wat fijn dat het probleem is verholpen. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden!