Skip to main content

experia v10 modem met haperende wifi constant en  slechte telefoon connectie.

met kopn klantenservice op me ene telefoon bijna 5 kwartier in de wacht gestaan nadat medewerkster even iets ging navragen op een andere afdeling nooit meer terug aan de telefoon gekomen!!

met ander toetsel gebeld weer alles doorloopen en dan krijg je doodleuk te horen hier kunnen we n iks mee met een ander kpn modem zijn de wifi problemen weg en telofoon probleem ook.

waar ligt het dsan aan aan de modem lijkt me dan toch.

 

Natuurlijk kan het modem kapot zijn maar een kapotte v10 komt zelden voor. Werkt de tv wel goed?


Goedemiddag @boze klant 2023 en welkom hier op ons forum!

Of dit aan de Experia Box V10 ligt, betwijfel ik. Dat is niet waar ik in eerste instantie aan denk. Ik zie dat @Joep1965 al een goede vraag stelt en ik ben ook benieuwd of je ook met tv kijken (mits je dit in je pakket hebt natuurlijk) problemen ervaart. Wat betreft het probleem met de telefonie; kun je hier wat meer informatie over geven? Hoe lang speelt dit en is heeft het eerder wel goed gewerkt? En wat versta je onder slechte telefonie; hoor je iets van een ruis of hoor je de persoon aan de andere kant van de lijn niet goed? Des te beter beeld ik krijg van de precieze problemen des te eerder kunnen we werken aan een oplossing. Ik zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen kijken. Trouwens wat betreft de wifi; ik kan je alvast aanraden om de KPN wifi manager eens te doorlopen.


telefoon krijgt geen verbinding lijkt net als of er geen telefoon aanweezig is

 


Bedankt voor de terugkoppeling @boze klant 2023!

Zou je ook de vragen uit mijn vorige bericht nog willen beantwoorden? Met de informatie die ik heb is het lastig om te zeggen waar het fout gaat, hier heb ik wat meer context voor nodig. Voor directe hulp met dit probleem kun je ook altijd even bellen met 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).