Skip to main content

de experiabox V10 werkt niet meer ( geen spanning )

Net met 0800 0402 gebeld en 44min aan de lijn geweest..

mevrouw kom me ook niet helpen? 

graag iemand die een er verstand van heeft en ev een ander op kan sturen?

Hallo @Toije , wat een klantenservice dat ze je niet verder kunnen helpen, gewoon nog een keer bellen (met 0800-0402) en als steekwoord ingeven 'storing'.

Anders via Facebook of Twitter een melding maken.

 

Admin: nummer toegevoegd


Nou, het blijkt, dat deze mevrouw op dezelfe manier deze vraag moet stellen intern via teams of forums en het service menu af moet werken..

Doorverbinden ( telefonisch ) met een technische medewerker, blijkt niet mogelijk.

Ze kunnnen je overal mee helpen, maar als er iets stuk of defect is blijkt dit heel moeilijk te zijn.

Ik zou terug gebeld worden, zijn inmiddels een 1,5 uur verder,  onbegrijpelijk..

 


Hallo @Toije daarom schreef ik gewoon nog een keer bellen en grote kans dat je dan wèl een capabele medewerk(st)er aan de telefoon krijgt.

 


Er is netjes terug gebeld, een onderdeel wordt opgestuurd.

Dank KPN,  topic kan gesloten worden


Hoi @Toije, welkom op ons forum! 
Een reactie van ons moderators kan soms even duren dus mijn advies is ook toch altijd om hierover even (met 0800-0402) te bellen.
Als er geen spanning op je experiabox staat moeten zij daar zeker wel actie op kunnen ondernemen. 

Uitzonderingen hierop kunnen zijn als er al een experiabox onderweg is of al een ticket voor aangemaakt is.