Skip to main content

Goedendag,

Morgen 4 januari wordt mijn glasvezelverbinding actief, zou ik mijn oude experiabox v10 im kunnen ruilen voor een fritzbox 7590 bij een kpn winkel? Ik weet dat er bij een fritzbox nog een abonnement aan vast zit.

 

Bedankt

@marco1269 Als je een KPN-internetabonnement hebt zit daar altijd een Experia Box-bij, Marco. Die behoudt je als je een Fritz!Box huurt bij KPN. In geval van een storing of problemen moet de Experia Box namelijk aangesloten worden, zodat een medewerker van KPN eventueel kan kijken waar de storing of het probleem zit. Dat kan niet met een Fritz!Box. Het is dus niet mogelijk om de Experia Box om te ruilen voor een Fritz!Box. Deze laatste kan je eventueel wel extra in Mijn KPN bij je bestaande KPN-internetabonnement bestellen.

Piet. 


Hoi Marco welkom op het forum! Ik kan mij aansluiten bij Piet zijn advies. Zie voor meer informatie ook:

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm


Kpn heeft vast aandelen in de Fritzbox…
Eerst een rotte update naar mensen hun kpn modem trappen, en vervolgens mensen met hun problemen maanden in de shit laten.. 
 

KPN levert een wan prestatie met dit kpn box12 modem.. Zadelt mensen op met kosten om een goed werkende thuis netwerk te hebben..