Skip to main content
Beantwoord

Extra Wifinetwerk sliders voor 2,4 en 5,0 GHz reageren niet

• January 13, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo, probeer de slder van 2,4 en 5,0 aan te zetten maar opslaan lukt niet en word weer uitgeschakeld.wifi en 2,4  netwerk is wel zichtbaar maar zoals ik al zei 2,4 en 5,0 is niet te verbinden.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@fraheij! Goed dat je dit meldt. Op welk apparaat probeer je dit? Wat als je het via een ander apparaat probeert (laptop of PC bijvoorbeeld). Hoe gaat het dan? 

Mocht op geen enkel apparaat de instellingen opgeslagen worden, zou je dan eens een reset van je modem willen proberen? 
Ik weet niet precies welk modem je gebruikt, maar in die lijst kun je de instructies voor al onze modems vinden. 

Laat je weten of het daarmee lukt? Ik ben benieuwd!

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hi ​@fraheij! Goed dat je dit meldt. Op welk apparaat probeer je dit? Wat als je het via een ander apparaat probeert (laptop of PC bijvoorbeeld). Hoe gaat het dan? 

Mocht op geen enkel apparaat de instellingen opgeslagen worden, zou je dan eens een reset van je modem willen proberen? 
Ik weet niet precies welk modem je gebruikt, maar in die lijst kun je de instructies voor al onze modems vinden. 

Laat je weten of het daarmee lukt? Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2026

Na de reset is het gelukt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen. 😄 Bedankt voor het terugkoppelen en maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!