Skip to main content

 

Ook bij mij staat deze upgrade. Mijn vraag is of ik er wel verstandig aan doe te upgraden. Leidt een upgrade mogelijk weer naar allerlei problemen?

Ik had gisteren de euvele moed gehad om voor mijn printer het extra wifinetwerk 2.4 GHz aan te zetten, dat heeft tot doffe ellende geleid. Om de haverklap vloog mijn wifi eruit op verschillende devices. Dus weer een hoop geklooi. Dat netwerk dus maar weer op UIT gezet, weer doffe ellende.

Voorlopig ben ik helemaal klaar met allerlei KPN gedoe, vandaar mijn vraag of de upgrade weer tot ellende kan leiden. 

Als je nu versie 38 hebt dan is dat niet nodig, versie 39 is precies hetzelfde.

Als je een lagere versie hebt dan is kan je rustig upgraden en zou ik dat ook vooral doen.


Als je nu versie 38 hebt dan is dat niet nodig, versie 39 is precies hetzelfde.

Als je een lagere versie hebt dan is kan je rustig upgraden en zou ik dat ook vooral doen.

Bedankt voor je reactie. Ik heb de versie 36 er nu op staan. In het andere topic schrijf je dat 39 functioneel 100% gelijk is aan versie 36. Ik neem dat zomaar van je aan, maar waarom dan komt er deze upgrade?


Als je nu versie 38 hebt dan is dat niet nodig, versie 39 is precies hetzelfde.

Als je een lagere versie hebt dan is kan je rustig upgraden en zou ik dat ook vooral doen.

Bedankt voor je reactie. Ik heb de versie 36 er nu op staan. In het andere topic schrijf je dat 39 functioneel 100% gelijk is aan versie 36. Ik neem dat zomaar van je aan, maar waarom dan komt er deze upgrade?

Functioneel wel ja, maar er zit wel een nieuw certificaat in en die zal je toch wel moeten installeren.

Er zal functioneel dus niets veranderen.


@wjb Aha, is dat het. Ik weet voldoende, bedankt.


@wjb Aha, is dat het. Ik weet voldoende, bedankt.

U stond toch al eerder op dit forum met een bericht dat de v12 van nieuwe software was voorzien in combinatie met witte superwifi? Toen is er een zwarte superwifi gekomen maar bevat deze wel de nieuwe software zoals op de v12. Anders vormt het geen combinatie.


@BruisTablet Volgens mij wel. Ik zal morgen de versie even checken voor alle zekerheid.


Versie 23.04.39 heeft een bug dat je de interne WiFi niet permanent uit kan zetten.

Functioneel is er helaas dus wel wat veranderd.


Versie 23.04.39 heeft een bug dat je de interne WiFi niet permanent uit kan zetten.

Functioneel is er helaas dus wel wat veranderd.

 

ik zit nu op 23.04.38 en ik kan het wifi ook niet meer uitzetten Dus upgrade naar 39 gaat het niet oplossen?!


Versie 23.04.39 heeft een bug dat je de interne WiFi niet permanent uit kan zetten.

Functioneel is er helaas dus wel wat veranderd.

 

ik zit nu op 23.04.38 en ik kan het wifi ook niet meer uitzetten Dus upgrade naar 39 gaat het niet oplossen?!

Nee want de 39 is precies hetzelfde als de 38.


Nu Wi-Fi uit gekregen via tijdschema wat is hier vond:

 


Reageer