Skip to main content

Mijn Oma,  heeft al 2-jaar last van onregelmatig foutcode stb-nmc-400 op TV.

KPN is al eens langsgeweest, zie op dit forum het een bekend issue is.

Gisteren probleem  8x op een dag !!

Zij is 91-Jaar en dient dan de stekker uit de tv te trekken om het op te lossen.

Beste KPN is hier geen andere oplossing voor.

Betreft *************  in Nijmegen

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @Oma-Nijmegen! Met wat je aangaf vermoedde ik een slechte verbinding. Omdat je je gegevens hebt vermeld heb ik even een meting gedaan. Die heeft dit bevestigd. 

Omdat het niet om je eigen abonnement gaat kan ik niet direct een monteur inboeken. Bel even in het bijzijn van je oma naar 0800-0402. Dan kan een medewerker direct een monteur met je plannen. Dan heb je het snelst een oplossing. 🙂


Hoi medewerker/monteur,

Ik zit langer dan 2 weken met deze foutcode: stb-nmc-400 bn gewoon moe van 't bellen alle stappen nagelopen niks help t lijkt dat jullie daar doof zijn t spijt me heel heel erg dat ik weg ben bij ziggo tot nu toe hebben jullie mijn sonos speaker ook niet laten aansluiten heel slechte service ik zou niemand aanraden om over te stappen naar die dooie kpn 


hoi nou ik moet zeggen dat ik netjes door kpn ben gebeld  en geholpen ik moet terug bellen zo gauw ik die fout krijg meteen bellen dus ben netjes geholpen.nou ziggo is helemaal niks ben er ook bij geweest was blij dat ik weg was bij ziggo

gr theeke


@Bisoen wil je een eigen topic aanmaken voor je vraag? Dan helpen we je er graag de foutcode op tv op te lossen. 


Hoi hey van de week al 3 dagen achter elkaar gehad die fout melding foutcode: stb-nmc-400 als ik bel is een lange wachttijd


@Theeke 1958 dit is een oud topic. In dit geval moet ik je vragen een eigen topic aan te maken. In dit topic kan niet meer gereageerd worden.