Problemen met het verbinden van de modem. Krijg bericht site niet gevonden of het is een niet beveiligde site.
Problemen met het verbinden van de modem. Krijg bericht site niet gevonden of het is een niet beveiligde site.
Welkom op het forum
Ik heb miin modem wel opnieuw opgestart, maar nog geen reset gedaan, omdat ik dan alles opnieuw in moet stellen.
Met mijn andere computer (met windows 10) kan ik wel inloggen bij mijn modem. De browser die in gebruik is dezelfde. De computer met het probleem gebruikt Windows 11. Is de enige oplossing nu toch resetten, of kan het ook nog op een andere manier?
Door de IPv6 uit te zetten kon ik wel in de modem komen. Daarna weer aangezet en was het weer niet mogelijk om in de modem te komen.
Waar kan ik de optie "prefer IPv4 over IPv6 “vinden. Ik kan alleen IPv4 en IPv6 aanvinken.
Of moet ik het vakje van IPv6 uitzetten?
Bedankt voor het advies, ik hoef voorlopig niet meer in de modem. Het was om een nieuw mac adres in te vullen en dat is nu in orde. Anders zal ik de andere computer met windows10 gebruiken.
Dus voor mij is dit nu afgesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.