Skip to main content
Antwoord

Foutmelding bij openen mijnmodem.kpn met Firefox: something went wrong

• September 12, 2025
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Na een reset van mijn modem lukt het niet meer om de pagina mijnmodem.kpn of 192.168.2.254 te openen in Firefox, zowel Release als Nightly. Misschien is dit al langer het geval, dus hoeft niet per se aan de reset te liggen. 

Na het laden van de pagina krijg ik een witte pagina met 

In Edge lukt het wel om de pagina te laden, maar die browser wil ik graag vermijden.

Trackingbescherming en adblocker al uitgeschakeld, cookies verwijderd, privévenster, zelfde resultaat.

Werkt dit wel bij andere mensen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@kijkmee. Wat vreemd dat je de webinterface-pagina van het modem niet kunt bereiken. Dit zou ook gewoon mogelijk moeten zijn met Firefox. Heb je misschien nog ander netwerkapparatuur actief staan wat routerfuncties uitvoert? Zoals een router, versterker of een switch? Of bestaat er de mogelijkheid om een VPN of proxy-verbinding aan te zetten in Firefox? Dan dien je dit nog even uit te zetten. 

Als je via Edge wel de pagina kan bereiken, dan kun je ook nog even Chrome proberen. Als het daarmee ook lukt, dan ligt het op één of andere manier aan de Firefox-browser. Zelf heb ik ook nog even mijn privélaptop erbij gepakt en heb geen problemen met het bereiken van de webinterface via Firefox. 

Hopelijk kun je toch achterhalen wat er misgaat. En zo niet, dan helpen we je hier verder.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 14, 2025

Hallo ​@kijkmee ,

Net getest in Safari en daar kan ik de pagina gewoon bereiken. 

Probeer eens jouw internetgeschiedenis te wissen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hoi ​@kijkmee. Wat vreemd dat je de webinterface-pagina van het modem niet kunt bereiken. Dit zou ook gewoon mogelijk moeten zijn met Firefox. Heb je misschien nog ander netwerkapparatuur actief staan wat routerfuncties uitvoert? Zoals een router, versterker of een switch? Of bestaat er de mogelijkheid om een VPN of proxy-verbinding aan te zetten in Firefox? Dan dien je dit nog even uit te zetten. 

Als je via Edge wel de pagina kan bereiken, dan kun je ook nog even Chrome proberen. Als het daarmee ook lukt, dan ligt het op één of andere manier aan de Firefox-browser. Zelf heb ik ook nog even mijn privélaptop erbij gepakt en heb geen problemen met het bereiken van de webinterface via Firefox. 

Hopelijk kun je toch achterhalen wat er misgaat. En zo niet, dan helpen we je hier verder.