Skip to main content

Goedemiddag 

Heb Fritz!box 7590 besteld, nou sturen ze mij de Fritz!Box 7583 toe met welke box ben ik beter af 

zag wel dat de 7583 stuk duurde is !!!

iemand advies in deze vraag 

groetjes Theet

Hallo @Theetje ,

Je krijgt de FRITZ!Box 7590, of de 7583 als je pairbonding hebt. Ze zijn even duur qua huurkosten. Het maakt voor jou dus verder niets uit. 

bron : 

 


hallo Noordzee,

Bedankt voor de snelle reactie nog even ik heb deze niet gehuurd maar zelf gekocht met welke ben ik beter af had de 7590 besteld en ze sturen de 7583 als je ze koopt zit daar echt wel prijsverschil in

hoor het graag van u.

groetjes


Ik weet verder ook niet het verschil. Je kunt dit het beste vragen aan de winkelier waar je het modem hebt gekocht. Beide modems zijn in ieder geval prima bruikbaar bij KPN. 


7590 levert KPN bij ze glasverbindingen als je hem besteld.

Tegewoordig de AX versie volgens mij.


Hier de vergelijk van 3 fritzboxen (glas, vdsl, pairbonding)

https://tweakers.net/pricewatch/compare/999367;1442494;1723490/


De vraag is: heb je koper (B) VDSL dan zit je vast aan de 7583.
De 7583 is niet meer de nieuwste, ondersteunt geen ax. Het is in mijn ogen ook niet de beste keus voor een Bonded VDSL, er waren te veel storingen mee op de middenlange afstand.Je bent in dat geval denk ik beter en goedkoper af met onderstaande combi zyxel+4060.

 

In alle ander gevallen (glas) zou je nu beter een 7590ax of goedkoper een 4060 kunnen kopen.


hallo Noordzee,

Bedankt voor de snelle reactie nog even ik heb deze niet gehuurd maar zelf gekocht met welke ben ik beter af had de 7590 besteld en ze sturen de 7583 als je ze koopt zit daar echt wel prijsverschil in

hoor het graag van u.

groetjes

Ik denk dat je dan bij de leverancier moet zijn waar je de FB gekocht hebt. Bij KPN kun je als particulier geen FB kopen, alleen huren @Theetje