Skip to main content

Hallo, sinds eergisteren glasvezel werkende op zwarte modem box12.

Ik heb n fritzbox gehuurd. Nu kreeg ik gisteren een sms dat.mijn fritzbox geactiveerd was en goed geïnstalleerd. Dit kan niet daar ik pas vandaag de fritBox binnen heb. Als ik nu de fritzbox aansluit, stroom rodekabel glasvezel in de blauwe aansluitpunt(wan) vd 7590 krijgt de modem geen verbinding. Uur lang bleef het lampje knipperen.(power/dsl). Als ik de box 12 aansluit doet alles t wel weer ?

Graag uw hulp aub

best om de xs4all lijn te bellen, daar betaal je tenslotte voor.


Gewoon kpn glasvezel.


Hallo, sinds eergisteren glasvezel werkende op zwarte modem box12.

Ik heb n fritzbox gehuurd. Nu kreeg ik gisteren een sms dat.mijn fritzbox geactiveerd was en goed geïnstalleerd. Dit kan niet daar ik pas vandaag de fritBox binnen heb. Als ik nu de fritzbox aansluit, stroom rodekabel glasvezel in de blauwe aansluitpunt(wan) vd 7590 krijgt de modem geen verbinding. Uur lang bleef het lampje knipperen.(power/dsl). Als ik de box 12 aansluit doet alles t wel weer ?

Graag uw hulp aub

In onderstaande link staat beschreven hoe u de fritzbox aansluit. Deze is niet plug and play zoals de modems van kpn zelf.
Hoe installeer ik de FRITZ!Box


Beste Eric, dank je wel. dus ik moet inloggen in de fritz box , terwijl de lampjes knipperen op de fritz box..!! stroom dsl knippert, en dan volgens de handleiding inloggen , of moet de modem toch eerst zo zijn dat de stroom dsl groen brand en blijft branden..sorry kom er ff geen wijs uit


Beste Eric, dank je wel. dus ik moet inloggen in de fritz box , terwijl de lampjes knipperen op de fritz box..!! stroom dsl knippert, en dan volgens de handleiding inloggen , of moet de modem toch eerst zo zijn dat de stroom dsl groen brand en blijft branden..sorry kom er ff geen wijs uit

De fritzbox aansluiten op stroom en netwerkkabel van het glasvezel punt in de wan poort van de fritzbox.

Dan computer verbinden met de fritzbox via kabel of wifi. Kabel is de makkelijkste manier.

Vervolgens via browser bijvoorbeeld google chrome inloggen op de Fritzbox door naar fritz.box te gaan. Het wachtwoord staat op de sticker onder op de Fritzbox.

Eenmaal ingelogd de installatie wizzard volgen.

Succes 


dank je wel voor je hulp. ga ik vanochtend eens proberen. fijne nacht alvast.

gr


Nogmaals bedankt. Alles werkt prima.