Skip to main content

Ook ik heb dit ftp probleem en kan nu mijn websites die ik onderhoudt niet meer aanpassen. Alles wat hier en op andere portals beschreven staat heb ik al geprobeerd en niets werkt.

Mijn provider Keurigonline biedt geen sftp aan dus a.u.b. ook daar niet over beginnen. 

KPN doet een wijziging en overziet de impact niet. Zeer slecht!

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Welkom op de community ​@MarcelWA, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕 Niet zo fijn dat het niet meer goed gaat met FTP! In het topic waar je jouw reactie onder geplaatst had, wordt het volgende aangegeven:  

Inmiddels is het probleem opgelost.

De schuif had ik op groen gezet omdat het mij het meest logisch leek. Groen is doorlaten. Maar het was juist andersom. Schuif op grijs en het werkt.

Even een dubbelcheck: bij jou is hij grijs? Ik snap helemaal de logica dat groen doorlaten zou zijn, dus kan me goed voorstellen dat mensen zich hierin vergissen, vandaar dat ik dit nog even bij je onder de aandacht breng!

Probleem is opgelost met een nieuw modem (V12 nu). Oude modem (V10) was blijkbaar volledig de weg kwijt na de update.

KPN bedankt voor de snelle service en het goed meedenken. Het werkt nu allemaal weer perfect, zoals we gewend zijn!

Op de KPN Box 12 heb je nu de oude firmware draaien. Dan werkt FTP. Hij zal na verloop van tijd geupdate worden. Dan loop je mogelijk weer tegen hetzelfde aan.

Ah kijk aan, super dat hij vervangen is ​@MarcelWA! Het kan ook dat de V12 al op de nieuwe software draait, als dat het geval is zal het gewoon goed blijven met de FTP 😊

Reageer