Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb vrijdag contact gehad voor een nieuwe modem.

Bij eerste gesprek 30 minuten , zou terug gebeld worden niet gebeurd hadden er geen notitie van gemaakt.

Bij tweede gesprek  2 uur gewacht eerst,ben beleefd gebleven na 50 minuten werd de  hoorn opgehangen.

Bij derde gesprek een zeer beleefde jongedame in opleiding, gevraagd aan haar supervisor was in orde voor nieuwe modem alles genoteerd en zou opgestuurd worden.

Mijn vraag is ik heb geen bevestigingsmail gekregen dat in orde is, maar krijg ik de nieuwe modem dan toch zonder bevestigingsmail?

 

Hallo @kruppel ,

Als het jou telefonisch is verteld, dan mag je daar toch vanuit kunnen gaan. 

 

Maar je kunt een volgende keer de omruil ook zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Goedenavond @kruppel, welkom op het KPN Forum!

Ik vind het erg jammer om te lezen dat iets wat eigenlijk vrij simpel te regelen is, zoveel tijd en moeite kost! Excuses hiervoor!

Als er een omruilafspraak voor apparatuur gemaakt wordt, sturen wij standaard een bevestiging per e-mail en per SMS, naar de contactgegevens die bij ons bekend zijn.
We zijn nu een aantal dagen verder en ik ben erg benieuwd of je het nieuwe modem nu wel of niet hebt ontvangen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het alsnog goed gekomen is. Anders lees ik het graag!