Skip to main content
Vraag

Geen brandend lampje bij 2 ethernetpoorten KPN Modem

• August 11, 2025
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik ben onlangs overgestapt naar KPN Internet. Alles verliep op rolletjes, maar ik heb wel een probleem met mijn ethernet. 2 poorten knipperen geen lampjes. Ik heb de kabels verwisseld en het modem opnieuw opgestart. Het probleem blijft echter bestaan. Wat kan, of moet ik doen?

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@P. Slijpen 

Welkom op de community van KPN, maar ook bij KPN als nieuwe klant.

Het lijkt erop dat beide poorten defect zijn, en je daardoor geen internet verbinding krijgt via de aangesloten UTP(internet)-kabels, want de ledjes dien wel te branden bij een goede verbinding.

Je kunt het beste even bellen met de storingsdienst van KPN via 0800-0402.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

Een medewerker zal dan samen met jouw bekijken wat eraan de hand is.
En mocht het inderdaad aan het KPN modem zelf liggen, dan zal daar een omruiling voor worden aangemaakt, en krijg je gewoon een andere modem van KPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2025

Beste Michel,

Dank voor jouw snelle reactie. Ik ga bellen en hopelijk is het dan snel opgelost 😀

Groetjes, Paul

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2025

Modem bleek niet stuk. Etherpoorten stonden in slaapstand en gaan branden bij activatie door apparaten.

Gelukkig dus snel opgelost 👍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@P. Slijpen welkom op de KPN Community, zoals je merkt denken we graag even mee :-) . Gelukkig viel het mee dan! Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen post dan gerust nog even een topic!