Skip to main content

Exact hetzelfde probleem als @Mike Jarmoc 
Sinds gister ochtend geen internet meer.
Modem lijkt te werken. Deelt netjes IP adressen uit en kan er op inloggen zonder problemen.

Alleen de verbinding tussen de Glasvezel aansluiting en het modem werkt niet.
WAN lampjes op de achterkant van het modem geven geen lampjes. 

3 verschillende netwerkkabels geprobeerd tussen de Glasvezel kastje en het KPN 12 modem.

Geen effect.
Modem + Glasvezel meerdere keren 10 minuten stroomloos gezet.
Modem 3x gereset maar geen enkel resultaat.

Gister een uur met de KPN helpdesk aan de telefoon gezeten en krijg vandaag een nieuw modem toegestuurd. Kijken of dit het probleem verhelpt.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt
 

Nieuw modem ontvangen. Maar zoals al verwacht geen effect..

Word binnen 3 dagen gebeld om een afspraak te kunnen maken met een monteur…

Dat word dus 5 dagen zonder internet.


Hi @cgrootenboer! Ik heb je een eigen topic gegeven om het overzicht te bewaren. Vervelend om te horen dat het nieuwe modem niet heeft geholpen.

Laat je hier weten of de monteur het heeft kunnen oplossen? 


@Bram_ 

Dank je wel. Ik ben zojuist gebeld en heb voor iedereen met hetzelfde euvel wat meer informatie.

Er is een update geweest van de glasvezel kastje welke dit heeft veroorzaakt. Terug draaien vanaf afstand is helaas niet mogelijk. En meerdere mensen hebben er last van.

En is alleen op te lossen door een monteur. Ik heb nu voor morgen een afspraak staan om dit te laten verhelpen.

 

Hoop dat iemand anders er misschien ook wat aan heeft.


@cgrootenboer super bedankt voor de update. Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan tot in hoeverre dit overal bekend is. 

Ik markeer ook het topic als beantwoord gezien je de oplossing morgen in huis moet hebbne. Mocht dit om welke reden dan ook niet zo zijn kan je altijd hier terecht.