Skip to main content

Sinds afgelopen maandag zou mijn KPN verbinding klaar moeten zijn voor gebruik, maar na de installatie van het modem blijft het lampje internet knipperen. Ik krijg geen internetverbinding.

De lampjes Power en WiFi branden continu, het lampje Internet knippert.

 

Wie kan mij helpen?

Bel de klantenservice 0800-0402. 24/7 bereikbaar voor storingen.  Dat is echt de snelste manier. 


Hoi @mgs390. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Zou je de stappen nogmaals willen doorlopen voor het aansluiten van jouw KPN Box 12 om te controleren of alles op de juiste manier is aangesloten. Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. We horen graag van je!


Hoi @mgs390. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Zou je de stappen nogmaals willen doorlopen voor het aansluiten van jouw KPN Box 12 om te controleren of alles op de juiste manier is aangesloten. Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. We horen graag van je!

Drie keer installatie doorlopen, steeds dezelfde uitkomst. 

Gegevens ingevuld in profiel.

 

Groet, Marjolein


Er komt volgende week een monteur langs. 


Wat goed om te lezen dat je zelf al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en een afspraak met één van onze monteurs hebt ingepland. Ik hoor graag van je hoe het afloopt a.s. woensdag.


@mgs390 Is het probleem inmiddels verholpen? Zo ja, wat was uiteindelijk de oplossing?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen, anders hoor ik het graag van je!


@mgs390 Is het probleem inmiddels verholpen? Zo ja, wat was uiteindelijk de oplossing?

Hallo Vikash,

De monteur heb ik moeten annuleren i.v.m. covid... Vervolgens ben ik zelf verder aan de slag gegaan. De aansluiting in de meterkast bleek doorgesneden en doorgelust, richting de woonkamer. Daar vond ik niet meteen iets.

Uiteindelijk heb ik een stuk van het laminaat moeten verwijderen en onder de vloer het goede uiteinde van de bedrading gevonden! Daarop kon ik de meegeleverde aansluiting bevestigen, en daarna werkte het meteen.

Kwestie van (heel) goed zoeken dus...

Groet, Marjolein


Dat was inderdaad even goed zoeken, zoals ik het lees. Wat goed dat het inmiddels wel is gelukt en dat je gebruik kan maken van onze diensten. 😉