Skip to main content
Beantwoord

Geen nummerweergave meer op huistelefoon na update

  • 22 maart 2024
  • 8 reacties
  • 353 keer bekeken

Geen nummer weergave meer op huistelefoon na nachtelijke omschakeling 2 dagen geleden.

 

Na de switch van server oid, waar ik een mail van heb gehad, is er sinds een paar dagen geen nummer weergave meer op mijn huistelefoon.

 

Zouden jullie hier even naar willen kijken?  Gr Fred.

Beste antwoord door Twilight

Na de modem update van vannacht is het probleem van de nummerherkenning inderdaad opgelost.

Ben bij dat het nu weer werkt zoals het hoort, tis alleen jammer dat het zolang geduurd heeft.

GR Fred.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23293 reacties
  • 24 maart 2024

Hi @Twilight, welkom hier. 

Wat ontzettend naar om te lezen dat het niet meer werkt. Zou je je modem eens willen resetten? Hierna zou het weer moeten werken. 

Ik hoor graag van je mocht het niet zo zijn. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 maart 2024

Het modem is door mijzelf al handmatig gereset, en ook nog een keer door de link op de kpn support site, op afstand.

Nog steeds geen nummerweergave.

 

Gr Fred.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23293 reacties
  • 24 maart 2024

Dan heb je alles al gedaan wat je kan doen. Mijn advies is om met onze technische helpdesk te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. Ze zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat je hier nog even weten of het is gelukt? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 mei 2024

Tis inmiddels al ruim 1,5 maand geleden dat ik gebeld heb met de helpdesk.

Er zou nieuwe software voor mijn Expedia 12 komen en deze zou 1 mei moeten werken.

 

Je raad het al.. de nummerherkenning werkt natuurlijk nog steeds niet……

En het komt me nu ook wel behoorlijk de keel uit, die klote nummerherkenning.

 

Kunnen jullie zoiets simpels niet gewoon fixen in 2 maanden tijd?

Gr Fred.


Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9

Gisteren een e-mail van KPN ontvangen dat sommige telefoontoestellen sinds de laatste update van Box 12 problemen ondervinden met nummerherkenning. Dit gaat opgelost worden met de eerstvolgende update van Box 12. Naar verwachting komt deze update tussen eind mei en half juni. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2024

Na de modem update van vannacht is het probleem van de nummerherkenning inderdaad opgelost.

Ben bij dat het nu weer werkt zoals het hoort, tis alleen jammer dat het zolang geduurd heeft.

GR Fred.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23293 reacties
  • 13 juni 2024
Twilight schreef:

Na de modem update van vannacht is het probleem van de nummerherkenning inderdaad opgelost.

Ben bij dat het nu weer werkt zoals het hoort, tis alleen jammer dat het zolang geduurd heeft.

GR Fred.

Hi Fred, dit soort problemen duren altijd té lang. Mijn excuses hiervoor. Ik ben wel blij om te lezen dat het nu weer goed werkt! 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 juni 2024

Bij mij werkt het gelukkig ook weer 👍