Skip to main content
Antwoord

Geen retourdoos ontvangen voor mijn modem

• November 21, 2024
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Beste mensen van KPN,

ik heb geen retourdoos ontvangen en heb zelf ook geen alternatieve doos.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rob1979.2 ,

En toch is het het beste om een andere doos op te sporen om je apparatuur in terug te sturen. En lever die in via een PostNL punt bij jou in de buurt. Over het algemeen hebben ze op zo'n PostNL-punt ook wel doosjes waar de oude apparatuur in kan.

Het retouradres is:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Stop er een brief in met jouw gegevens.

Wil je toch een retourdoos van KPN ontvangen? Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 21, 2024

Beste ​@Rob1979.2 bij iedere supermarkt op de hoek kun je gratis 1 of meerdere dozen meenemen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2024

Beste Jan, 

in de bevestigingsmail van kpn van 25 oktober wordt door kpn beloofd dat een retourdoos wordt opgestuurd. Lijkt mij dat jullie gewoon je afspraken moeten nakomen.

Rob

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 21, 2024

Beste ​@Rob1979.2 met jullie bedoel je waarschijnlijk KPN, ik ben net als jij een medeforumlid en géén medewerker van KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 21, 2024

Hallo ​@Rob1979.2 ,

En toch is het het beste om een andere doos op te sporen om je apparatuur in terug te sturen. En lever die in via een PostNL punt bij jou in de buurt. Over het algemeen hebben ze op zo'n PostNL-punt ook wel doosjes waar de oude apparatuur in kan.

Het retouradres is:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Stop er een brief in met jouw gegevens.

Wil je toch een retourdoos van KPN ontvangen? Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.