Skip to main content

Geen telefonie meer na update modem

• January 23, 2025
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Ook hier werkt vaste telefoon niet meer na update van modem in de nacht van 20 op 21 januari.
Zojuist 45 minuten met de (behulpzame) helpdesk van KPN aan de telefoon gezeten, maar probleem is niet opgelost. Poortwisseling op het modem, resets van modem en basisstation, etc. werkt allemaal niet. Blijkt een groot probleem dat bij veel aansluitingen in Nederland speelt.
Het is nu doorgezet naar de softwareafdeling van KPN. 
Zeer urgent! Aansluiting is van een man van 93 die zelfstandig woont, en vaste telefoon is deel van zijn lifeline, naar arts, verzorgers, 112. Het kan niet zo zijn dat de telefoon dagen, of mogelijk zelfs weken uit de lucht is door softwarefouten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 24, 2025

Goedemorgen Hans, dat is even schrikken inderdaad, zeker in deze omstandigheden. Ik kwam jou bericht in een oud topic van mij tegen en ik heb er nu een apart topic van gemaakt zodat we er over in gesprek kunnen gaan. Is er inmiddels meer duidelijkheid? Dit is primair een klant-helpt-klant platform en soms duurt het dan even voordat er een reactie komt van uit het moderatieteam.

Ik zou toch direct contact zoeken met de klantenservice om een storingsmelding te laten aanmaken en kijken of er tijdelijk een alternatief voor handen is, bijvoorbeeld in de vorm van een mobiele telefoon of iets dergelijks.