Skip to main content
Antwoord

geen toegang tot Experia box 10a router, foutmelding: "Hmm. We’re having trouble finding that site."

• January 31, 2022
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik moest van kpn mijn routerwachtwoord aanpassen, nu krijg ik geen toegang tot the router met IP: 192.168.2.254  of https://mijnmodem.kpn/ Zolang bij Telfort zat, had ik geeeeen probleem en nu bij de kpn begint lekker! ik krijg telkens dit te zien:

Hmm. We’re having trouble finding that site.

We can’t connect to the server at mijnmodem.kpn.

If that address is correct, here are three other things you can try:

Try again later.
    Check your network connection.
    If you are connected but behind a firewall, check that Firefox has permission to access the Web.

(ik heb wel internet, maar geen toegang tot de router) Hopelijk weet iemand een oplossing.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @User2022, welkom op ons forum! We denken graag even met je mee. Ik heb meteen een aantal vragen voor je!

• Ervaar je dit probleem nog steeds? Zo nee, hoe heb je het opgelost?
  • Heb je dit met verschillende browsers en vanaf verschillende apparaten getest?
  • Heb je je V10a al gereset door het resetknopje ingedrukt te houden tot de lampjes uitgaan?
  • Ik ben ook wel benieuwd hoe je je netwerk ingericht hebt, wat voor apparatuur gebruik je en hoe zit het aangesloten?
  • Gebruik je iets van een eigen DNS?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2022

Hoi @User2022, welkom op ons forum! We denken graag even met je mee. Ik heb meteen een aantal vragen voor je!

• Ervaar je dit probleem nog steeds? Zo nee, hoe heb je het opgelost?
  • Heb je dit met verschillende browsers en vanaf verschillende apparaten getest?
  • Heb je je V10a al gereset door het resetknopje ingedrukt te houden tot de lampjes uitgaan?
  • Ik ben ook wel benieuwd hoe je je netwerk ingericht hebt, wat voor apparatuur gebruik je en hoe zit het aangesloten?
  • Gebruik je iets van een eigen DNS?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@User2022 heb je nog een oplossing kunnen vinden?