Skip to main content

Hallo,

3 juli heb ik een SMS gekregen vanuit KPN met de aankondiging dat er een update zou plaatsvinden aan ons modem. Ik ging er een beetje vanuit dat dit de update was die SGEJ1000060E zou vervangen, maar nog altijd is hier niks aan veranderd. Ik heb een SuperWifi2 in het netwerk, maar als ik alles goed lees zou dit geen probleem moeten zijn voor de update. Kunnen jullie zien of er iets mis is gegaan met de update & vallen wij zo buiten de update-boot?

Groet,

Tim

Zou best kunnen zijn dat er wel een poging is gedaan rondowm die datum maar dat het niet gelukt is. Als er niet zoveel instellingen in de box 12 staat zou u eens een reset van de v12 kunnen overwegen. reset gaatje via sateprikker ingedrukt houden totdat alles uit gaat. De ingestelde wifi gegevens worden vanuit KPN weer teruggezet dus voor dat onderdeel hoeft het niet opnieuw worden ingesteld.

Mogelijk dat het na een reset dan wel lukt om in de nacht een keer over te gaan.

Bedankt voor je reactie! Ik ga dit proberen en zal laten weten of het lukt!

Dit is helaas niet gelukt, alles gereset en zit na een paar dagen wachten nog op de oude versie.

Is er iemand van KPN die de update geforceerd kan pushen? Ik zou heel graag eindelijk de mogelijkheid willen hebben om een andere DHCP in te stellen & het subnet te wijzigen 😊.

@TimmB Ik begrijp dat je graag z.s.m. deze update wil ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om deze updaten te forceren/pushen. Er zit niet anders op dan het af te wachten, 

Reageer