Skip to main content

Sinds deze update doet mijn telefonie het niet meer (heb voipbuster met eigen telefoonnummer), sip instellingen niet meer in te stellen en kan ook 2.4 ghz niet meer op kanaal 1 krijgen, springt terug op auto omdat telefonie instellingen hangt(blijft groen cirkeltje draaien).

Wat nu? komt er een herstel firmware, kan nu niet meer bellen, eerst werkt wel alles behalve dat in de oproepen gemist een 09 voor een 06 nummer stond, nu WERKT HET HELEMAAL NIET MEER?

V12.C.24.05.08 < firmware zit vol met bugs, modem hangt op voip sip instellingen en loopt vast en niet goed te resetten.

 

Met vriendelijk groet,

 

Peter

Ik heb helaas nog geen verdere update voor je, @PeterHop. Het is nog in onderzoek. We zien dat het probleem voor klanten die (ook) telefonie via ons afnemen soms verholpen wordt als zij een wijziging doen in die gegevens (bijvoorbeeld tijdelijk een doorschakeling instellen, of een tweede nummer toevoegen en later weer verwijderen). Maar als je helemaal geen telefonie van ons hebt, dan is zoiets niet mogelijk. 

Voor nu zou ik je dan ook aanraden om de VoIP via een ander device te gebruiken. Ik kom er bij je op terug zodra ik meer weet. 


Reageer