Skip to main content

Geachte allen,

 

Ik wil mijn oude experia box 8 modem (laten) uitlezen, om de inloggegevens te achterhalen. Zojuist iemand naar gekeken en die kon er niets uithalen, behalve de data van vandaag. Verder kon hij niets zien. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Hallo @Kiekeboetje 

 

Standaard zit er geen wachtwoord (dus het ww veld leeg laten) op maar je komt ook tegen dat het soms 1234 is.
Werkt dat niet omdat het wachtwoord ooit is aangepast dan kan je hem alleen nog resetten om weer toegang te krijgen, zie punt 2 op deze pagina:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Daarna zou je weer zonder wachtwoord toegang moeten krijgen, je moet het dan verplicht gelijk veranderen.

 

Heb je al een nieuw modem omdat je het over je oude modem hebt?

Een Experiabox V8 is verouderd en mag je sowieso omruilen voor een nieuwe als je die nog niet hebt, dat kan via deze link:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Hallo GeSp, 

 

Dank voor de reactie. Inmiddels een box 12 gekregen en in gebruik. De oude moet nog retour, maar dat zou ik graag doen nadat deze is uitgelezen. Ik zoek inloggegevens, omdat ik gehackt ben. Hoe kan ik bij deze inloggegevens komen? Ik hoor het graag, bvd.


Hallo GeSp, 

 

Dank voor de reactie. Inmiddels een box 12 gekregen en in gebruik. De oude moet nog retour, maar dat zou ik graag doen nadat deze is uitgelezen. Ik zoek inloggegevens, omdat ik gehackt ben. Hoe kan ik bij deze inloggegevens komen? Ik hoor het graag, bvd.

Als u het wachtwoord niet weet, dan komt u er niet in. Ook KPN niet.


Beste Nick, dank voor de reactie. Ik weet het wachtwoird wel. Na inloggen laat de modem alleen inlogactiviteiten van zeer recent, 1 dag respectievelijk, zien terwijl ik juist zoek naar oudere inlogmomenten.


Dan is die informatie gewoon weg. KPN gaat hier echt geen tijd en moeite in steken. Het is een oud modem wat niet meer ondersteund word. Daarom zal KPN ook totaal niet geïnteresseerd zijn in eventuele hacks op dit model. 


Ok, dat verklaart waarom kpn zich zo opstelt, maar dat lost mijn probleem niet op....dank voor je reactie in ieder geval Nick.