Skip to main content
Antwoord

Gepland periodiek herstarten V10

• October 26, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

MatGerBen
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb op zich geen hele grote problemen met mijn V10 en SW2 behoudens dat ik met enige regelmaat, denk 1 keer per week, een herstart moet doen van de V10 omdat deze de (bekabelde) verbinding met de SW2 verliest. Beide zitten overigens op de meest recente KPN software. Omdat ik dit het liefste doe wanneer er niemand tv zit te kijken of online is wacht ik hiermee tot ik naar bed ga. Maar zolang er geen consequente oplossing komt voor het voorkomen dat de verbinding met de SW2 vervalt zou ik graag kunnen plannen dat periodiek de V10 in de nacht herstart. Daar heeft niemand last van en daarmee zou ik al geholpen zijn. Is daarvoor iets te verzinnen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@MatGerBen, welkom op onze community, dit issue is bekend en wordt aan gewerkt. Dit zal met een komende update opgelost moeten zijn. In de software zit helaas geen oplossing om het modem automatisch te laten herstarten elke dag om een bepaalde tijd maar je kunt via de MijnKPN app wel alles in 1x herstarten. Je zou ook van die stekkers met een stroomschakelaar kunnen gebruiken. Ik weet niet wat voor jou t handigst is.

Je modem heeft een software update gehad | KPN

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2025

Hoi ​@MatGerBen, welkom op onze community, dit issue is bekend en wordt aan gewerkt. Dit zal met een komende update opgelost moeten zijn. In de software zit helaas geen oplossing om het modem automatisch te laten herstarten elke dag om een bepaalde tijd maar je kunt via de MijnKPN app wel alles in 1x herstarten. Je zou ook van die stekkers met een stroomschakelaar kunnen gebruiken. Ik weet niet wat voor jou t handigst is.

Je modem heeft een software update gehad | KPN

MatGerBen
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 28, 2025

​@Thomas van KPN. Als er een oplossing aan zit te komen in een update dan accepteer ik maar dat het zo is en zal ik voor the time being handmatig het modem herstarten bij verbindingsproblemen met SW2. Ik ben bekend met de mogelijkheid om dit via de MijnKPN app te doen.Â