Sinds kort glasvezel gekregen en gelijk onsĀ internetsnelheid opgeschroefd naar 200 mbit/s. We merken er alleen weinig van. Na wat onderzoek zie ik dat de kabel die uit de muur komt in de dsl poort zit en volgens mij in de WAN poort moet. Na dit gedaan te hebben en het modem gereset blijft het lampje rood. Ik ben een enorm leek en snap er niks van. In de meterkastĀ zit een glasvezelkastje met een dikke oranje kabel die de grond in verdwijnt. Mijn experia modem is verbonden met zoān klein internetkabeltje met aan de andere kant een stekker die in de muur zit. Naar mijn weten is dat stopcontact verbonden met het glasvezelkastje. Zo ging het iig wel toen ik nog via koper verbonden was.Ā Volgens mij gaat dat niet helemaal goed. HELP!
Dag
Ā
O maar je bent nog helemaal niet aangesloten op glasvezel. Er moet nog een kastje komen.Ā Bel even met de klantenservice 0800-0402 en graag of je verbinding omgezet kan worden naar glasvezel.Ā
Dat lijkt me stug want er is geen prijsverschil tussen dsl en glasvezel.Ā Welke snelheid heb je nu?
Oh nee dat is waar. Ik ben van 100mbit/s naar 200 gegaan
Dat je ook met dsl halen.Ā Er is denk dus niet zoveel aan de hand.Ā
Heb je geen mail gekregen dat een monteur langskomt?. Of je moet wel dicht in de buurt van een telefooncentrale wonen om 200mb te krijgen.
Hoi
Mocht je nog verdere vragen krijgen, laat het dan weten.Ā
Helemaal super!Ā
Mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij dat graag.Ā
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.