Skip to main content

Goedemiddag.
Mijn modem is paar jaar geleden door de KPN geïnstalleerd in de huiskamer. De kabel van glasvezel komt binnen in de meterkast. De glasvezel kabel moet dus verlegd worden naar het punt waar het modem staat. Graag een monteur dit laten uitvoeren. Groet. 

@KlooF  Het glasvezelaansluitpunt verplaatsen zal u flink wat kosten en is ook helemaal niet nodig. Vanaf de meterkast kan via een utp kabel in uw woonkamer een nette aansluiting gemaakt worden. U kunt daarvoor zelf een monteur aanvragen via Servicemonteur | KPN


Hi. Dank voor je reactie  Houdt dus wel in dat er een kabel van de meterkast naar het modem gaat lopen over een afstand van ca 12 meter dwars door het huis. Tenzij aangelegd door de kruipruimte …..


Is er geen bestaande leidingbuis vanaf de meterkast naar de woonkamer, bijvoorbeeld de telefoonkabel of eventueel de coax kabel ? Houd ook rekening met de extra kosten Meerwerk monteur & materiaalkosten | KPN


Hi. Dank voor je reactie  Houdt dus wel in dat er een kabel van de meterkast naar het modem gaat lopen over een afstand van ca 12 meter dwars door het huis. Tenzij aangelegd door de kruipruimte …..

Dat is het beste alternatief, zo heb ik het ook laten doen door een installateur, niet van KPN.

@KlooF 

 


O ja. Tuurlijk. Wordt me nu pas duidelijk. Dankjewel. Ik ben weer wakker 😴😊


Afspraak gemaakt. Bedankt HansaanZet