Skip to main content

Ik heb een probleem metĀ glavezelkastje die past niet in zijn plek en daardoor kan ik niet internet en niks en ik probeer kpn te bellen lukt het ook niet ik hoop dat iemand van kpn mij zosnelmoeglijk helpt????

Moet simpel het dan niet oplossen voor je?

Ā 

Het gaat hier om een probleem met een glasvezel verbinding.

Ā 

Maar dan nog moet je bij de klantenservice van jouw provider zijn.

En simpel heeft geen glasvezel dacht ik?


Mobiel abonnement heeft niks ermee te maken. Het gaat over kpn thuis internet verbinding glasvezel lampje brand niet en daardoor heb ik geen internet verbinding thuis snap je de vraag was als ik kpn mobiel abonnement had konden zij mij vrij internet geven tot dat mijn probleem was opgelost met thuis internet verbindingĀ 


@KayanĀ nu is het duidelijk, ik had even iets niet goed gelezen het is al laat tenslotte.


@Kayan

Eigenlijk kun je hier beter niet aan zitten en aan een monteur over laten.

Maar het is toch al gebeurt.

Heb je het stofkapje verwijderd van de NT.?

Probeer het voorzichtig te herstellen en misschien werkt de verbinding.

Mijn advies een monteur maar bij deze dit plaatje misschien heb je er wat aan.

(Het zwarte NT is een andere maar als voorbeeld dopje verwijderen.)

!! Sla schoonmaken van connector over hier heb je speciale gereedschap voor nodig !!

Nogmaals mijn advies aan de monteur over laten.

Ā 


@NHendriks Iedereen noemt het een te hoge demping.. Het valt in de - reeks dus onder nul hoe verder onder de nul hoe lager dus niet hoger.


@NHendriksIedereen noemt het een te hoge demping.. Het valt in de - reeks dus onder nul hoe verder onder de nul hoe lager dus niet hoger.

Not entirely. De signaalsterkte valt in de negatieve reeks, de demping is in hoeverre het signaal tegengehouden wordt. Hoe verder het getal onder nul hoe hoger de demping. Een applicatie als de monteurstool geeft ook niet de demping weer maar signaalsterkte. Dit wordt echter in de praktijk foutief als demping bestempeld aangezien de vezel zelf een demping heeft, wat de DSLAM ontvangt is geen demping maar een signaalsterkte.Ā 


kpn monteur Is net bij mij geweest hij kon helaas mij niet kunnen helpen omdat ik helemaal niet bekend ben in hun systeem daardoor kan ik ook geen internet verbinding krijgen omdat niks bekend is ik vind het heel erg raar want heb al abonnement bij kpn moet alles werken nee niks werkt en moet ik nu nog een week wachten dat vind ik echt niet normaal meer ik vind het echt jammer van kpn dat hebben mij van alles beloofd en elke dag was het alles komt goed niks is goed gekomen ik ben zeer teleurgesteld in kpn ik heb hard internet nodig nu kan ik niks doen en ik vind het echt jammer van kpn dat hun hebben mij op die manier behandeld en ik ben boos en ontevredenĀ 


@KayanĀ Zoals het nu lijkt wordt het probleem veroorzaakt door een overstapverzoek vanuit T-mobile.Ā 

Kan het kloppen dat daar een aanvraag is gedaan? En heb je wellicht bijvoorbeeld ook apparatuur van hen ontvangen?Ā 


Ik heb t-mobielĀ apparatuur gehad maar niet gebruik en heb ook geen T-mobiel internet gehad nooit gehad had gelijk T-mobiel geannuleerd toen en mijn kpn was actief klantenservice van kpn zieden tegen mij dinsdag je kan gewoon internet verbinding gebruiken van kpn alles is nu goed vanaf dinsdag tot nu tot helemaal niks geen internet verbinding elke dag had ik kpn gebeld hun zieden binnen paar uurtjes kan je internet verbinding kregen nou niks gekregen tot nu tot zonder internet en de kpnĀ monteur is bij mij geweest en kon mijn internet verbinding niet actief zetten omdat ik nog steeds niet bekend ben bij hun in de system dat vind ik heel erg vreemd want ik heb al kpn alles thuis en heb ook bewijs maar goed ik weet niet meer wat ik moet tegen kpn zeggen want hun beloven van alles maar toch niks werkt dat vind ik niet kunnen en niet normaal kpn moet gwn mijn helpen zodat ik kan weer internet gebruiken niet elke keer komt goed nou niks komt goed dus ik wil dat jullie mij serieus gaan helpen ik ga niet nog een week wachtenĀ 


@KayanĀ Het lijkt er op dat de annulering bij T-mobile niet helemaal gegaan is zoals het zou moeten gaan.Ā 

Heb je ook al eens contact met hen gehad? Om zeker te zijn dat je daar geen lopend abonnement hebt? Op dit moment lijkt het er op dat de annulering daar niet helemaal goed is gegaan.Ā 

Wij doen uiteraard ons best om je serieus te helpen. Maar als een andere provider een aanvraag bij ons doet om de lijn over te nemen, dan moeten wij hier aan meewerken.Ā 

Ik zou dus willen adviseren even contact op te nemen met T-mobile en daar te vragen wat de stand van zaken is.Ā 

Zou je kunnen laten weten wat zij hebben aangegeven?Ā 


Ik hebĀ T-Mobile Thuis geannuleerd en had ook toen contact gehad metĀ T-Mobile Thuis hun hebben gezegd dat mijnĀ T-Mobile Thuis is geannuleerd en heb ook bewijs vanĀ T-Mobile Thuis annuleren en heb nooit wat vanĀ T-Mobile Thuis gehad geen internet niks heb toen kpn klantenservice gesproken dat kpnĀ ook bevestiging hebt gekregen vanĀ T-Mobile Thuis annuleren dusĀ T-Mobile Thuis zie kpn moet gewoon je internet verbinding actieveren enĀ T-Mobile Thuis zie we hebben al kpn op de hoogte gehouden dusĀ T-Mobile Thuis heeft er mee niks te maken ben niet bij hun klant het ligt aan kpn kpn moet mijn helpen zodat ik weer internet verbinding kreeg en vroeg week heb jullie elke dag 3 keer gebeld jullie hebben ook gezegd alles is goed en je internet is weer actief en je kan gewoon internet verbinding gebruiken is niks van waar want tot nu tot helemaal niks geen internet verbinding alle lampje branden behalfĀ glasvezel lampje brand niet daardoor heb ik geen internet verbinding jullie hebben mijn aders niet eens in de system gezet zodat de monteur kon mij helpen de monteur kon de nummer niet vinden zodat hij de lijn voor me gaat openmaken dat is het probleem jullie hebben niks voor me gedaan is al een week lang had ik jullie gesproken 100 keer uitgelegd ik heb ook bewijs van kpn zelf dat ik moet vandaag internet verbinding hebben maar tot nu tot niks werkt dus wat moet ik nu doen heb geen internet verbinding en jullie zouden mij vandaag helpen alles maken maarja helaas niet geholpen je kan toch zien dat ik bij jullie klant ben ik wacht tot mandag als jullie niet voor mij gaan oplossen of weer mij aders niet bij jullie bekend is dan wil ik geen kpn internet meerĀ 


@KayanĀ we helpen je graag. Wel maakt de manier waarop je schrijft maakt je berichten moeilijk te lezen. Zou je daarom in het volgende bericht de zinnen willen afsluiten met een punt?Ā 

Inhoudelijk: Als T-Mobile aangeeft dat ze een annulering gedaan hebben dan is dat goed. Alleen lijkt daar dan iets verkeerd gegaan. Uiteindelijk is de lijn overgenomen door T-Mobile.Ā En als dat eenmaal zo is moet deze opnieuw tot stand worden gebracht. Dit kan alleen met een nieuwe bestelling. Dit is ook de reden waarom de monteurs eerder het probleem niet op hebben kunnen lossen.Ā 

We willen graag de nieuwe bestelling voor je in orde maken. Ik heb een notitie achtergelaten in het systeem waar de klantenservice mee werkt. Als je 0800-0402 belt weten ze wat er speelt en wat er moet gebeuren. Maar dit betekent dat maandag de verbinding niet klaar zal zijn.Ā 

Laat je hier weten wat je wilt dat we voor je doen?

Ā 


Ik heb netĀ kpn klantenservice gesproken dat was iets niet goed gegaan in de system dus ik kreegĀ binnen 3 werkdagen gebeld door spoed om voor mij oplossen zodat ik weer internet verbinding kan gebruiken dus nu afwachten hoe het gaat lopen hou jullie op de hoogteĀ 


Hi @Kayan! We zijn een weekje verder. Hoe gaat het nu met de verbinding?


Hi Bram! Alles werkt nu goed heb weer internet verbindingĀ