Skip to main content
Antwoord

Graag contact met KPN: vragen over een overeenkomst

• May 6, 2025
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik ga een stukje gemeentegroen kopen dat grenst aan mijn tuin. Ik krijg bij t koopcontract een bijlage van KPN: Algemene voorwaarden KPN zakelijk recht van opstal. Ik heb vragen over de voorwaarden in dit document. Maar kan nergens een contact adres of tel nr vinden. Ik wil de grond gaan beplanten. Wat ik wil weten: wat voor een kabels liggen er? Hoeveel kans dat KPN er onderhoud aan gaat plegen? Hoe vaak? Ik mag er geen diep wortelende bomen of struiken plaatsen. Wat is diep? Hoe diep liggen de kabels? 

Ik kom graag in contact met iemand van KPN hierover. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dank Erwin, voor je reactie. Dat nummer had ik ook gevonden en al gebeld. helaas geeft dat nummer een keuzemenu dat helemaal niet lijkt op mijn vraag. 

Dan zou ik iets willekeurigs kiezen. Een collega kan je dan altijd doorverbinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Frauk 

Je kunt contact opnemen met:

Kleinzakelijk en MKB

Dag en nacht gratis bereikbaar. Houd je KVK-nummer bij de hand.

0800 - 0403

bron: Zakelijke online zelf service‎ | KPN Zakelijk

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Frauk . Nog een aanvulling. We hebben een speciale afdeling die over onze infrastructuur gaat. Je kunt ze bereiken via : 0800-0150

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Dank Erwin, voor je reactie. Dat nummer had ik ook gevonden en al gebeld. helaas geeft dat nummer een keuzemenu dat helemaal niet lijkt op mijn vraag. 

• May 15, 2025

Op de meeste van die vragen die je hebt gaat KPN geen antwoord geven denk ik. Het risico is volledig aan jouw.

Het kan zijn dat KPN nooit iets gaat doen met die kabels. Maar het kan ook zijn dat ze er volgend jaar bij willen. Dan mag jij eerst die struiken weghalen. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Dan zou ik iets willekeurigs kiezen. Een collega kan je dan altijd doorverbinden.