Skip to main content

Ik heb in het omruilprogramma een experiabox v10a mogen ontvangen alleen ik gebruik 4 ethernet poorten en nu heb ik er nog maar 3. Ik begreep dat jullie daar gratis een switch voor uitleveren bij de V10a. Daarnaast mis ik een telefoonsplitter. Ik heb namelijk 2 vaste lijnen die ik wil aansluiten. Kan ik hiervoor de juiste apparatuur ontvangen.

KPN geeft geen gratis switches meer, dat is lang geleden gestopt. @DJdeJong 

Een telefoon splitter kun je in ieder onderdelen huis of winkels als MM kopen.

 

 

 

 


Een switch kan je voor minder dan een tientje bij de action kopen. 

 

TP-link desktop-switch LS1005G | Action NL


KPN geeft geen gratis switches meer, dat is lang geleden gestopt. @DJdeJong 

Een telefoon splitter kun je in ieder onderdelen huis of winkels als MM kopen.

 

 

 

 

Als je 4 of meer tv ontvangers besteld krijg je als het goed is nog een switch van KPN. Weet het alleen niet 100% zeker want kom dat eigenlijk nooit tegen, maar onze kennisbank zegt dit nog wel.

Verder zou ik als monteur er absoluut niet moeilijk over doen als iemand van een v8/v9 naar een v10a gaat en je mist een poort. Dus ik zou zeker even een belletje (0800-0402) naar KPN wagen, het lijkt me namelijk wel dat we gewoon een switch leveren in deze situatie.


Een switch kan je voor minder dan een tientje bij de action kopen. 

 

TP-link desktop-switch LS1005G | Action NL

Maar die ondersteund waarschijnlijk geen IGMP snooping. Dus tv ontvangers er aan hangen zal waarschijnlijk niet goed werken.


@Nick83

Geen probleem. Je hangt de tv rechtstreeks aan de V10a. Dan heb je nog 2 poorten over. Één er van voor de switch. Dan is er op de V10a nog één poort over en alle poorten op de switch. 


@Nick83

Geen probleem. Je hangt de tv rechtstreeks aan de V10a. Dan heb je nog 2 poorten over. Één er van voor de switch. Dan is er op de V10a nog één poort over en alle poorten op de switch. 

beste is gewoon een switch met igmp snooping die kosten niet gek veel extra en dan heb je zekerheid dat het als goed is gewoon goed werkt/blijft werken


Reageer