Skip to main content

Heeft al iemand- ik heb een FRITZ!Box 5530 fiber- RECHTSTREEKS op een xgs-pon glasvezel met een xgs-pon-module aangesloten? Ik denk dat er op dit moment geen mensen zijn omdat de xgs-pon-module nog niet te koop is…….. Het wachten is op de FRITZ!Box 5590 fiber.

Vandaag is voor de tweede keer in nog geen twee jaar de Ethernetpoort in het zwarte Genexis XGS-PON TK01 kastje kapot gegaan, waardoor ik nu door allerlei hoepels via mijn (helaas nu niet-KPN) provider moet springen om weer iemand langs te laten komen voor een nieuwe. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van dat onbetrouwbare onding. Ik heb al een switch met SFP-poort, dus heb alleen een geschikte module en glas patchkabel nodig als ik het goed begrijp, en kan ik die module dan ook aanmelden als ik niet via KPN (het is Youfone momenteel) mijn abonnement heb lopen? Het netwerkgedeelte is gewoon hetzelfde namelijk.


Vandaag is voor de tweede keer in nog geen twee jaar de Ethernetpoort in het zwarte Genexis XGS-PON TK01 kastje kapot gegaan, waardoor ik nu door allerlei hoepels via mijn (helaas nu niet-KPN) provider moet springen om weer iemand langs te laten komen voor een nieuwe. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van dat onbetrouwbare onding. 

KPN is er zelf ook al achter gekomen dat die Genexis XGS-PON ONT onbetrouwbaar is en heeft daarom nu ook de Nokia XGS-PON ONT. Zorg ervoor dat jouw Genexis omgeruild wordt oor zo'n Nokia.

 

Ik heb al een switch met SFP-poort, dus heb alleen een geschikte module en glas patchkabel nodig als ik het goed begrijp, en kan ik die module dan ook aanmelden als ik niet via KPN (het is Youfone momenteel) mijn abonnement heb lopen? Het netwerkgedeelte is gewoon hetzelfde namelijk.

Er zijn nog vrijwel geen XGS-PON SFP+ modules op de markt en de kans dat dit gaat werken is derhalve dan ook nagenoeg nihil.


Vandaag is voor de tweede keer in nog geen twee jaar de Ethernetpoort in het zwarte Genexis XGS-PON TK01 kastje kapot gegaan, waardoor ik nu door allerlei hoepels via mijn (helaas nu niet-KPN) provider moet springen om weer iemand langs te laten komen voor een nieuwe. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van dat onbetrouwbare onding. 

KPN is er zelf ook al achter gekomen dat die Genexis XGS-PON ONT onbetrouwbaar is en heeft daarom nu ook de Nokia XGS-PON ONT. Zorg ervoor dat jouw Genexis omgeruild wordt oor zo'n Nokia.

 

Ik heb al een switch met SFP-poort, dus heb alleen een geschikte module en glas patchkabel nodig als ik het goed begrijp, en kan ik die module dan ook aanmelden als ik niet via KPN (het is Youfone momenteel) mijn abonnement heb lopen? Het netwerkgedeelte is gewoon hetzelfde namelijk.

Er zijn nog vrijwel geen XGS-PON SFP+ modules op de markt en de kans dat dit gaat werken is derhalve dan ook nagenoeg nihil.

Duidelijk verhaal, dat wordt die Nokia laten installeren 👍