Skip to main content

Blijkbaar is er een update geweest bij de v12 box??

ik wil graag de oude versie terug want nu alleen maar problemen met de WiFi. Alles werkte altijd  prima nooit problemen gehad. Maar sinds de update hapert de WiFi continu!!!

het is traag of werkt helemaal niet.

Ik hoor graag van kpn een snelle oplossing! Want dit is niet te doen. 

 

Hi @Wban, welkom op ons forum. 

De laatste update van de KPN Box 12 is intussen even geleden. Je leest er in voorgaand topic alles over, mocht je dat interessant vinden! Ik vermoed dat jouw modem deze update al even heeft, maar toch werkt je wifi ineens niet lekker lees ik. Dat is niet fijn, we denken hier graag met je mee.

Wifi Manager
Wifi is draadloos en daardoor gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Geen huis en omgeving zijn hetzelfde. Daarom kan het even zoeken zijn naar de beste oplossing. De makkelijkste manier om je wifi te verbeteren, is door onze Wifi Manager te volgen. Deze handige servicetool controleert jouw verbinding. Daarna helpt het je om jouw wifi optimaal in te stellen. Er komt ook altijd een resultaat uit. Ik ben benieuwd wat dat bij jou is, en hoe je wifi daarna werkt.


Ik heb de wifimanager gisteren voor de zoveelste keer gedaan nadat de wifi er wederom mee op was gehouden en heel traag was. kwam niet veel bijzonders uit. opnieuw opstarten van modem werkt, maar dan wel tijdelijk.

in mijn huis is niets veranderd en voorheen werkte alles prima dus daar ligt het niet aan.


@Wban Je wifi kan ook verstoord worden door signalen in je omgeving. Daarvoor hoeft er niet per se bij jou in huis iets te zijn veranderd. Dat maakt het soms even zoeken naar wat bij jou het beste werkt.

Het herstarten van je modem is een tijdelijke oplossing, maar we zoeken natuurlijk een blijvende oplossing. Als het goed is gaat de Wifi Manager nog verder nadat je je modem hebt herstart, om de verbinding te controleren. Heb je 'm nog verder doorlopen, en wat is dan het resultaat?