Skip to main content

Vandaag ontving ik een mail van KPN  een herinnerings mail voor het opsturen van mijn modem. De modem heb ik op 21-01-2022 opgestuurd en deze is volgens de track en trace afgeleverd op antwoordnummer 10119. Waarom krijg ik deze mail na bijna 3 weken van KPN. Zelf heb ik nog geen bevestiging ontvangen van KPN. Kunt dit voor mij nakijken. 

track en tracé, 3SLFVZ658804790

Met vriendelijke groet 

 

John van de Langkruis

Soms kan het even duren voor iets is verwerkt en krijg je een herinnering. Heeft u het verzendbewijs nog. Stuur de track en tracé hier even door zodat een medewerker een melding kan maken. Ivm de privacy mag u het klantnummer door middel van de drie puntjes ... even verwijderen.


Goedemorgen @LANGKRUIS, ik heb in de administratie aangegeven dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je kunt verdere verzoeken negeren. 


Vandaag ontving ik een mail van KPN  een herinnerings mail voor het opsturen van mijn modem. De modem heb ik  opgestuurd en deze is volgens de track en trace afgeleverd op antwoordnummer 10119. 

 


Goedemorgen @leusi1960, ik heb hier nu in de administratie nogmaals aangegeven dat de apparatuur door jou retour is gestuurd. 


Goedemorgen @leusi1960, ik heb hier nu in de administratie nogmaals aangegeven dat de apparatuur door jou retour is gestuurd. 

En vandaag weer brief gekregen met laatste herinnering voor het terug sturen van het modem. Deze is al retour en afgegeven bij kpn. Zie vorige post. 


Je kunt deze brieven verder negeren @leusi1960