Skip to main content

Het is krankzinnig dat ik met geen mogelijkheid in kanĀ  in loggen op mijn box 12 met mijn admin wachtwoord om een 2.4 verbinding aan te maken, heb diverse apparaten die alleen daar op draaien, en ja ik heb het goede wachtwoord.....geknipt en geplakt via scan.....en ja ik heb diverse topics daarover gelezen maar en van alles geprobeerd....heel veel ergenis verder en vele uren, nog geen steek verder

Ā 

Hallo Robert,
Je hebt dan drie opties volgens mij:

-Ik las dat het met andere browsers dan firefox soms mis gaat.
-Je kunt dan de Box 12 resetten naar defaults. Dan heb je weer het wachtwoord dat op de sticker op de achterkant staat. (nadeel is dan wel dat je eventuele andere instellingen die je gedaan hebt ook opnieuw moet doen)
-Bij de nieuwste firmware heb je (weet ik niet 100% zeker) een optie om een wachtwoord vergeten optie aan te klikken bij het inloggen.


Hoi @Robert Thijse, welkom bij ons op het forum. Het inloggen moet niet zo lastig gaan natuurlijk.

In het gele vlak in dit Kennisbank artikel geven we een aantal tips en opties, naast wat poweruser hierboven al noemt:

Je zegt dat je 'van allesā€™ hebt geprobeerd, wat heb je precies geprobeerd? Zoals je je kunt voorstellen hebben we daarbij geen idee wat je geprobeerd hebt. Wij weten wat jij ons vertelt, wij zien niet wat jij ziet.


Hey Robert,

Ā 

Begint jou Admin wachtwoord toevallig met een -?

Groetjes,

Ā