Skip to main content

Ik heb de laatste weken wel 5x contact gehad met de klantenservice wegens slecht beeld op mijn tv. Ik bleek een verouderde modem (v8) en tv ontvangers te hebben. Er zou een omruilactie gestart worden. Na twee keer bellen heb ik ondertussen 2 nieuwe tv ontvangers maar nog steeds geen nieuw modem. Deze is ondertussen al 4x opgestuurd, maar ik heb nog niets. Wil niet vervelend ziijn, maar wat moet ik nu nog doen om ook een nieuw modem te krijgen? Ben al 20 jr klant en altijd zonder problemen. Maar nu gaat er echt iets mis. Wil graag klant blijven, maar wel met een werkend en nieuw modem!

Hallo @GIUSLA ,

Werkt de V8 niet goed meer dan?Je kan hem in ieder geval via de wifi manager omruilen.


Nee deze werkt niet meer goed en de omruil via de wifi manager ook al geprobeerd. Vervolgens gebeld en de Experia 12 zou al 4x verzonden zijn, maar tot op heden niets....


Guisla,

Je bent niet de enigste. Mijn V8 werkt ook niet goed na software update. Op 11 april back office aan de telefoon gehad. Mevr had zeer goed voorstel om Experia V8 en TV ontvangers om te ruilen. Na 3 keer bellen kreeg ik met trach&trace de beide TV ontvangers . 

Nu is er met bellen mee 6 keer modem beloofd en tot op heden niets ontvangen. Het gaat om V10 modem.

Men heeft nu beloofd via sms dat hij morgen 19 mei geleverd wordt. Dat is poging 7.

Het lijk erop dat KPN een groot logistiek probleem heeft bij Seva.   


Beste Liberator,

Ons is nu ook beloofd dat we hem morgen 19 mei geleverd krijgen. Fingers crossed dan maar bij poging 5 bij ons!


Hoi @GIUSLA en @Liberator ,

Als jullie allebei jullie profiel invullen kan een moderator ook even kijken waar het mis gaat.Maar wat werkt er nu niet met de v8?Is het beeld met de nieuwe ontvangers nog steeds niet goed?Voor de v8 is in ieder geval geen software update geweest.


martijn,

gedurende de kerstdagen 2021 is het systeem 2x 45 min weg geweest en kreeg men op het tv-scherm software update te zien. Niet alleen bij mijn , maar bij iedereen in ons dorp. Later in januari weer een keer.

Daarna op de tv-zenders met hoge nummer boven kanaal 25 gaat 4 a 5 keer per uur random loopt het tv scherm vast en krijgt men code 400. Dit was te verhelpen door de TV ontvanger Motorola aan en uit te zetten. Dus ook 4 a 5 keer per uur.

Begin april gebeld met KPN en later kreeg ik de back office aan de lijn. Die vertelde dat de V8 en de Motorola tv-ontvangers de nieuwe software niet aankonden.

 

Na de 5 keer bellen kreeg ik nieuwe TV-ontvangers. Nu na de 7 keer gebeld en kreeg via via de technische dienst aan de lijn. 

Tot mijn verwondering van mij en van het KPN steun punt lag de V12 modem klaar vanmorgen.

Alles  geinstallerd en  systeem ziet er goed uit. met mijn PROMAX netwerk tester  ( van mijn werk) signalen gemeten en in orde.   


Hi @GIUSLA, welkom hier. 

Is het inmiddels jou ook gelukt met het omruilen van de modem? Ik hoor graag van je.Â