Skip to main content

Hi all,

 

Vraagje, waar ik via Google en hier nog geen passend antwoord kan vinden. Meeste is verouderd na de updates denk ik…

 

Ik heb mijn experiabox V10a aangesloten op glasvezel. Daarna met een vaste kabel verbonden aan een TP-Link deco M9 Plus welke in de meterkast staat. Die TP-link vervolgens weer gekoppeld aan andere M9 deco's in het huis. Maar om het goed werkend en stabiel te houden moet ik volgens mij de (super)wifi van de Experiabox zelf uitzetten. Hoe doe ik dit?

 

Ik heb in de experiabox ingelogd, maar zie zo niet wat ik allemaal wel/niet uit moet zetten. Wie kan mij helpen?

Dank alvast en groet,

Bas

@BG83  mbv de knop WPS/WIFI op je modem.

WPS / Wifi

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven ingeven. Druk 2 seconden op de WPS knop aan de zijkant. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Deze zelfde knop is ook te gebruiken om de wifi aan of uit te zetten. Druk hem daarvoor 10 seconden in. Het wifilampje gaat dan aan of uit om aan te geven dat het gelukt is. 
 

Zie voor meer informatie kennisbank KPN V10a


Of zie hier de reactie van @Susan_ :

https://forum.kpn.com/internet-9/wifi-uitzetten-op-de-experia-box-v10a-465689?postid=709701#post709701