Hallo,
Ik kom net thuis en zie dat mijn netwerk plat ligt. Waterschade in de meterkast en dooral se moden is zeiknat en blijft rood branden. Dus geen netwerk meer. Hoe kan ik snel mijn modem omruilen voor een nieuwe. Kan dat bv bij een kpn winkel?
Hallo,
Ik kom net thuis en zie dat mijn netwerk plat ligt. Waterschade in de meterkast en dooral se moden is zeiknat en blijft rood branden. Dus geen netwerk meer. Hoe kan ik snel mijn modem omruilen voor een nieuwe. Kan dat bv bij een kpn winkel?
Bel KPN op 0800-0402. Dan word er een andere opgestuurd.
Of eventueel langs de winkel als er 1 in de buurt is.
Mogelijk is uw ISRA punt ook defect / gecorrodeerd. Die kunnen bijzonder slecht tegen water. Een monteur zal dan langs moeten komen om deze te herstellen.
Bedankt.
Een nachtje verder. Modem op de kachel gelegt gisteravond. Sinds vanochtend werk ie weer.
Denk geluk gehad tot zover.
Hoi
De snelste manier om in contact te komen met ons is via een terugbelafspraak, en een van onze winkels is ook een optie. Gelukkig werkt het nu wel weer, maar hou het in de gaten. Het water kan schade achtergelaten hebben wat je nu niet merkt en later de kop kan opsteken. Het is beter om dat te voorkomen.
Lampje op de voorkant blijft rood. Heb wel internet en tv verder. Toch maar gebeld.
Ik krijg morgen een nieuwe modem opgestuurd.
Bedank allemaal
Dan was het vervangen toch de beste optie dus. Goed dat het snel is geregeld!
Ik verwacht dat het nieuwe modem op een servicepunt wordt bezorgd, waar je het oude modem direct in kunt leveren en thuis meteen door kunt met de nieuwe. De instructies daarvoor zijn dan ook per sms naar je gestuurd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.