Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Experia Box V10 wachtwoord wijzigen in de nieuwe interface?

• November 2, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb een vraag.

Ik heb onlangs mijn router gereset, omdat ik ben mijn router wachtwoord vergeten..

Nu kom ik wel weer in mijn router. Alleen ik zie dat het tegenwoordig een ander interface is..ik ik heb alle tabben bladen nagelopen en kom negers tegen waar ik het router wachtwoord kan veranderen..

Kan ik nog wel het wachtwoord wijzigen? Zo, ja, waar zit het verstopt?

Bedankt.

Mvg, Wing

(nevermind, weet al waar het aan ligt interface werkt niet op mobile browser).:p

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Wing1978, dit kan je inderdaad via een pc of laptop doen. Goed om te lezen dat je het inmiddels hebt gevonden en er weer in kunt 🙂

Mocht je het nieuwe wachtwoord ooit vergeten, via de inlogpagina van het modem kan je met de nieuwe software ook een wachtwoord reset aanvragen: 

Daarmee wordt het wachtwoord teruggezet naar het wachtwoord dat achterop het modem staan. Hopelijk heb je die stap nooit nodig 😉

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hoi ​@Wing1978, dit kan je inderdaad via een pc of laptop doen. Goed om te lezen dat je het inmiddels hebt gevonden en er weer in kunt 🙂

Mocht je het nieuwe wachtwoord ooit vergeten, via de inlogpagina van het modem kan je met de nieuwe software ook een wachtwoord reset aanvragen: 

Daarmee wordt het wachtwoord teruggezet naar het wachtwoord dat achterop het modem staan. Hopelijk heb je die stap nooit nodig 😉